2 831 lukukertaa ·
2 vastausta
3k lukukertaa
2 vastausta
Ympäröivä lista?
En pääse asuntoon yhtenäkään päivänä, joten en voi ottaa kuvia, jouduin piirtämään pohjapiirroksen sen sijaan ja miltä seinä näyttää. (http://data.fuskbugg.se/skogsturken/Omslutande-List.jpg)
Kyseessä on siis seinä, joka ei mene kahden seinän väliin, vaan se vain työntyy ulos hieman. Kyseisen seinän ulkoreuna on ruma ja itse seinä on vanha ja epätasainen. Näin ollen se näkyy melko selvästi, koska keittiön kaapit ovat kyseisellä seinällä ja haluan nyt peittää tämän ruman reunan asentamalla siihen listan.
Etsin sellaista listaa, joka on U:n muotoinen, ja se on tarkoitus asentaa seinän reunaan niin, että se peittää epätasaisuudet ja rumuuden. Onko sellaista olemassa? Olen kysellyt ympäriinsä, mutta löytänyt hyvin vähän. Viimeinen keino on tehdä jotain itse yhdellä leveällä ja kahdella kapeammalla listalla, mutta se ei ole ollenkaan yhtä hieno.
Vinkkejä?
Kyseessä on siis seinä, joka ei mene kahden seinän väliin, vaan se vain työntyy ulos hieman. Kyseisen seinän ulkoreuna on ruma ja itse seinä on vanha ja epätasainen. Näin ollen se näkyy melko selvästi, koska keittiön kaapit ovat kyseisellä seinällä ja haluan nyt peittää tämän ruman reunan asentamalla siihen listan.
Etsin sellaista listaa, joka on U:n muotoinen, ja se on tarkoitus asentaa seinän reunaan niin, että se peittää epätasaisuudet ja rumuuden. Onko sellaista olemassa? Olen kysellyt ympäriinsä, mutta löytänyt hyvin vähän. Viimeinen keino on tehdä jotain itse yhdellä leveällä ja kahdella kapeammalla listalla, mutta se ei ole ollenkaan yhtä hieno.
Vinkkejä?
Olen juuri katsellut listoja ja muuta gillestugan rakentamiseen. Ei kuitenkaan ympäri kulkevia listoja, mutta en ainakaan ole nähnyt sellaisia kun olen katsonut muuta. Voitko laittaa levyn/listan/laudan seinän päähän sopivassa leveydessä ja sitten tavalliset listat sivuille? Tyyppi: |__|? Jos et halua, että liitokset näkyvät, voit aina kitata ne tai täyttää sen, mitä kollegani kutsuvat "Käsityöläisen parhaaksi ystäväksi", eli akryylimassa ja maalata koko paketti sitten? Jos on olemassa ympäri kulkevia listoja, niin luulen, että voi olla vaikeaa löytää juuri oikeita mittoja juuri sinun seinäkappaleellesi.
/Jari
/Jari
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Vad är det som knäpper bakom taklisten?
Gifter, farliga byggmaterial & skadedjur -
Underskriven frågelista
Juridik -
Mikä liima saunalistalle
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Otin alas seinän - lattia ja listaratkaisut