1 528 lukukertaa ·
2 vastausta
2k lukukertaa
2 vastausta
Yläseinämateriaalit ja kosteudenhallinta
Hei, puolisoni ja minä omistamme vuonna 1952 rakennetun Rikshus-talon, ja olemme parhaillaan remontoimassa kellarissa olevaa huonetta, jossa noin 60 ja 80 cm molemmista ulkoseinistä ovat maan alla, ja nyt tarkistamme seinien kosteutta.
Kysymys 1 - Tietääkö joku tarkemmin, mikä tämä materiaali on, ontelobetonista, lecasorasta kevytbetonista, jotain muuta?
Kysymys 2 - Olen vuokrannut kosteusmittarin, jonka mukana tuli liitetty lukutaulukko, mistä rivistä minun pitäisi lähteä liikkeelle tai tietääkö joku foorumilla enemmän, minkä arvojen välillä seinien tulisi olla ennen kuin ryhtyy toimiin?
Kiitos etukäteen,
Ystävällisin terveisin,
Joel & Nathalie
Kysymys 1 - Tietääkö joku tarkemmin, mikä tämä materiaali on, ontelobetonista, lecasorasta kevytbetonista, jotain muuta?
Kysymys 2 - Olen vuokrannut kosteusmittarin, jonka mukana tuli liitetty lukutaulukko, mistä rivistä minun pitäisi lähteä liikkeelle tai tietääkö joku foorumilla enemmän, minkä arvojen välillä seinien tulisi olla ennen kuin ryhtyy toimiin?
Kiitos etukäteen,
Ystävällisin terveisin,
Joel & Nathalie
Suuret kiitokset nopeasta vastauksesta, voimmeko sitten täysin luottaa riviin C, kun luemme kosteusmittaria?
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Mikä materiaali tämä on ulkoseinän sisäpuolella?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Hur avbilda ytterväggar inkl öppningarför fönster och dörrar samt innerväggar?
Planlösningar -
Lisälämmöneristys ulkoseinä: Tuulensuojapaperi, -kangas sekä vanhan eristyksen vaihto?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Ytterväggar utan skivmaterial
Lösvirke & Timmerhus -
Apua levy materiaalin tunnistamiseen ja ehdotuksia korvaamiselle
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka