2 089 lukukertaa ·
2 vastausta
2k lukukertaa
2 vastausta
Voiko sisätiloihin tarkoitettua peitelistaa käyttää ulkona?
Hei,
Olen parhaillaan asentamassa listaa uuteen ulko-oveen, mutta ongelmana on, että oven ympärille on syntynyt noin 7-8 mm rako. Samalla minulla ei ole hyvää konetta sahata sellaista palaa suoraan ja siististi, joten kysymys kuuluu, voiko käyttää esimerkiksi smyglister, jotka ovat alun perin tarkoitettu sisäkäyttöön?
Aluksi ajattelin laittaa Tec7, mutta 7 mm tuntuu vähän liian paljolta koko oven ympäri, ja lisäksi on erittäin vaikeaa päästä käsiksi saranakohtiin.
Olen parhaillaan asentamassa listaa uuteen ulko-oveen, mutta ongelmana on, että oven ympärille on syntynyt noin 7-8 mm rako. Samalla minulla ei ole hyvää konetta sahata sellaista palaa suoraan ja siististi, joten kysymys kuuluu, voiko käyttää esimerkiksi smyglister, jotka ovat alun perin tarkoitettu sisäkäyttöön?
Aluksi ajattelin laittaa Tec7, mutta 7 mm tuntuu vähän liian paljolta koko oven ympäri, ja lisäksi on erittäin vaikeaa päästä käsiksi saranakohtiin.
Minulla oli sama ongelma ja ostin listan, jonka maalasin ulkomaalilla.I Ironside sanoi:Hei,
Olen asentamassa uudet ovenkarmia ulko-oveen. Valitettavasti karmiin jää 7-8 mm rako. Ensimmäinen ajatus oli käyttää Tec7, mutta 8 mm koko ympäri tuntuu paljolta, ja on myös vaikea päästä käsiksi saranoiden kohdalla. Samalla minulla ei ole hyvää konetta halkaista 7-8 mm hyvin.
Voisiko ostaa sisäkäyttöön tarkoitettu lista ja käyttää sitä ulkona? Maalataan tietenkin.
Terveisin
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
bästa kaminen för ge värme inomhus
Ved, Pellets, Flis -
Förstärka signal till inomhusantenn
Teknik -
Vad ska man behandla inomhusträmöbler med för att användas utomhus?
Färg, Måla & Tapetsera -
Vad finns det för alternativ till gipsskivor för undertak inomhus?
Stenhus -
Mikä laasti tämän sisätiloissa olevan avotakan rappaamiseen?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka