2 507 lukukertaa ·
2 vastausta
3k lukukertaa
2 vastausta
Varoitus Julan "Metallipohjamaali V" vesiohenteinen
Tämä Jula-kitin väri sai minut syyttä itseäni, kun ostin sen, koska se... sai tavarat ruostumaan! Lähes kuin parodia.
Olin maalamassa ikkunoiden saranat ruostesuojamaalilla. Poistin huolellisesti kaikki irronneet vanhat maalit ja ruosteet. Annoin niiden kuivua hyvin sisätiloissa. Täysin kuivina ne näyttivät uusilta, olin tyytyväinen! OK, mutta nyt ei saa luistaa, laitetaan vähän pohjamaalia ennen päällysväriä.
Seurasin ohjeita tarkasti, maalasin ohuen kerroksen siveltimellä, ei liikaa, annoin niiden kuivua hyvin ilmastoidussa paikassa sisätiloissa. Kun palasin seuraavana päivänä, uusi ruoste oli tunkeutunut värin läpi!
Olin maalamassa ikkunoiden saranat ruostesuojamaalilla. Poistin huolellisesti kaikki irronneet vanhat maalit ja ruosteet. Annoin niiden kuivua hyvin sisätiloissa. Täysin kuivina ne näyttivät uusilta, olin tyytyväinen! OK, mutta nyt ei saa luistaa, laitetaan vähän pohjamaalia ennen päällysväriä.
Seurasin ohjeita tarkasti, maalasin ohuen kerroksen siveltimellä, ei liikaa, annoin niiden kuivua hyvin ilmastoidussa paikassa sisätiloissa. Kun palasin seuraavana päivänä, uusi ruoste oli tunkeutunut värin läpi!
En ole mikään asiantuntija siinä mielessä, että olisin ansainnut joitakin titteleitä, mutta monia autoja ja ruosteisia what so ever on ollut. On ollut itse asiassa vaikeaa edes keksiä mitään järkevää skenaariota, paitsi että kesätyöntekijä olisi sekoittanut suolahappoa fosforihapon sijaan maaliin.
Vesi metallilla...torparavgrund sanoi:
Tämä Jula-maalin paska on oma vikani, koska ostin sen, sillä... sai tavarat ruostumaan! Lähes kuin parodiaa.
Pitäisin ruostesuoja maalata muutamia ikkunasaranoita. Poistin huolellisesti kaiken hilseilevän vanhan maalin ja ruosteen. Annoin kuivua hyvin sisätiloissa. Täysin kuivina ne näyttivät kuin uusilta, olin todella tyytyväinen! OK, mutta nyt ei saa fuskailla, varmistetaan, että ensin on hieman pohjamaalia ennen peittomaalia.
Seurasin ohjeita huolellisesti, maalasin ohuen kerroksen pensselillä, ei ylimäärää, annoin kuivua hyvin tuuletetussa tilassa sisällä. Kun palaan seuraavana päivänä, uusi ruoste on tunkeutunut maalin läpi!
Toimii varmaan vain ruostumattomalla, haponkestävällä!
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Varning för elfirma Elaby el och bygg AB! (Stockholm)
Elavtal, elpriser & elförbrukning -
Isolerab, varning för duktiga säljare
Referenser Hantverkare & Entreprenörer -
Stor varning för Julas "stål"-linjal
Verktyg & Maskiner -
Varoitus julasin ruuvinkiinnikkeistä!!!
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Varning för Julas utemöbelskydd
Altan & Uteplats