Valitettavasti minun täytyy antaa varoitus niistä ruuveista, joita Byggmax suosittelee ja myy Cembrit Multiforce -levyille. Ruuvi eivät sovi teräsprofiiliin, vaikka Byggmaxin mukaan niitä suositellaan siihen.
Kierre on yksinkertaisesti liian lyhyt, ja koko kierre menee läpi teräsprofiilista ennen kuin levy on kiinnitetty profiiliin. Tämä on todella huonoa ja kömpelöä Byggmaxilta myydä tällaista "paskaa". Ja tämä, vaikka Cembrit itse tarjoaa erikoissovitetun ruuvin samassa hintaluokassa kuin Byggmaxin virheellinen ruuvi. (Ainakin Cembritin ruuvin hinta Beijerbyggillä on samassa hintaluokassa...)
He myös väittävät, että se on itseporautuva, mitä se ei myöskään ole.
Byggmax on kuten tavallisesti, ei vaivan arvoinen.
Voiko olla niin, että Byggmax suosittelee ruuveja tavalliselle kipsille (13 mm), kun taas nämä levyt ovat ohuempia? Ei aavistustakaan, ihmettelen vain.
Ehkä. Mutta kuvassa oleva pää näyttää olevan liian jyrkässä kulmassa verrattuna tavallisten kipsiruuvien päihin. Toisin sanoen tämän ruuvin ei pitäisi pitää kipsilevyä yhtä hyvin.
Valitettavasti minun on annettava varoitus niille ruuveille, joita Byggmax suosittelee ja myy Cembrit Multiforce levyille. Ruuveilla ei toimi teräsrunkoon, vaikka Byggmaxin mukaan ne ovat suositeltuja tähän.
Kierre on yksinkertaisesti liian lyhyt ja koko kierre menee teräsrungon läpi ennen kuin levy on kiristetty runkoon. Erittäin huonoa ja kömpelöä Byggmaxilta myydä sellaista "roskaa". Ja tämä vaikka Cembrit itse tarjoaa erikoissovitetun ruuvin samassa hintaluokassa kuin Byggmaxin virheellinen halpisruuvi. (Ainakin cembrit-ruuvin hinta Beijerbyggillä on samassa hintaluokassa...)
He väittävät myös, että se on itseporaava, mitä se ei myöskään ole.
Mutta eivätkö Byggmax ruuvit ole "merkkiruuvit" No ehkä parhaat ruuvit, mutta uskon, että niitä myydään useammissa paikoissa Ajattelin näin, kun kirjoitin merkkiruuvit. Jos näin on, se ei ole täysin Byggmaxin vika.