1 613 lukukertaa ·
2 vastausta
2k lukukertaa
2 vastausta
Vapaasti ripustettu parveke, leikkiä talossa
Hei,
Kun rakensin taloni, minulla oli liimapuupalkkeja, jotka ulottuivat julkisivusta ja muodostaisivat parvekkeen, mutta laadusta vastaava henkilö sanoi, että minun oli katkaistava ne, koska ne imivät kosteutta. Nyt olen ilman parvekkeita ja parvekkeen ovet avautuvat ulospäin. Talo on rakennettu huokoisista leca-lohkoista. Onko olemassa mitään mallia vapaasti roikkuvalle parvekkeelle, kun en voi käyttää pylvästä maksimi rakennusalan vuoksi? Punaisella merkitty liitteenä olevassa kuvassa pitäisi olla parvekkeet.
Mietin, voiko porata teräspalkin toiselle puolelle, joka pitää koko rakenteen ja sitten liimapuuta palkkikengillä?
Kun rakensin taloni, minulla oli liimapuupalkkeja, jotka ulottuivat julkisivusta ja muodostaisivat parvekkeen, mutta laadusta vastaava henkilö sanoi, että minun oli katkaistava ne, koska ne imivät kosteutta. Nyt olen ilman parvekkeita ja parvekkeen ovet avautuvat ulospäin. Talo on rakennettu huokoisista leca-lohkoista. Onko olemassa mitään mallia vapaasti roikkuvalle parvekkeelle, kun en voi käyttää pylvästä maksimi rakennusalan vuoksi? Punaisella merkitty liitteenä olevassa kuvassa pitäisi olla parvekkeet.
Mietin, voiko porata teräspalkin toiselle puolelle, joka pitää koko rakenteen ja sitten liimapuuta palkkikengillä?
The house is made of ytong 365 blocks and it's a puts facade. There are no insulation as its ytong. What would you consider to be the best solution?S sturnus sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Lappa balkongspricka inför vintern?
Fasad -
Konsol för frihängande balkong
Utbyggnad och tillbyggnad -
Laajentaa ulokeparveke ilman tolppaa
Rakennusfysiikka -
Rakentaa vapaasti riippuva parveke
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Roikkuva parveke puutalossa. Riittävän tiivistetty?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka