Hei,
Kun rakensin taloni, minulla oli liimapuupalkkeja, jotka ulottuivat julkisivusta ja muodostaisivat parvekkeen, mutta laadusta vastaava henkilö sanoi, että minun oli katkaistava ne, koska ne imivät kosteutta. Nyt olen ilman parvekkeita ja parvekkeen ovet avautuvat ulospäin. Talo on rakennettu huokoisista leca-lohkoista. Onko olemassa mitään mallia vapaasti roikkuvalle parvekkeelle, kun en voi käyttää pylvästä maksimi rakennusalan vuoksi? Punaisella merkitty liitteenä olevassa kuvassa pitäisi olla parvekkeet.
Mietin, voiko porata teräspalkin toiselle puolelle, joka pitää koko rakenteen ja sitten liimapuuta palkkikengillä?

• Pohjapiirros, jossa näkyy punaisella merkityt parvekkeiden paikat talon yläosassa, mukana keittiö, olohuone, työhuone ja kylpyhuone.
Aihe ei ole vaikea ratkaista, mutta se riippuu seinän rakenteesta: lekatiilien paksuudesta, julkisivun tyypistä, mahdollisesta seinien eristyksestä ja sen tyypistä (mineraalivilla, polystyreeni)

S sturnus sanoi:
The topic is not difficult to solve, but it depends on the construction of the wall: the thickness of the leka bricks, the type of facade, possible insulation of the walls and its type (mineral wool, polystyrene)
The house is made of ytong 365 blocks and it's a puts facade. There are no insulation as its ytong. What would you consider to be the best solution?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.