4 426 lukukertaa ·
6 vastausta
4k lukukertaa
6 vastausta
Valaa umpeen uuden kaivon ja viemäriputken ympäriltä
G Galten sanoi:
Ajattelin aluksi käyttää tavallista betonia, mutta luin jostain, että sen täytyy kovettua pitkään ennen kuin uutta klinkkeriä voi laittaa.G Galten sanoi:
Minulla on samanlainen tilanne, jossa minulla on aiemman keittiön viemäriputki, josta tulee kodinhoitohuone. Kun putki valetaan umpeen, riittääkö vain betonin kaataminen reikään, vai pitäisikö soraa ja irtokiviä poistaa ensin vai saavatko ne jäädä pohjaksi? Ja pitääkö viemäriputki "eristää" niin, ettei se ole suoraan betonin kanssa kosketuksissa? Esimerkiksi jollain vaahtomuovilla tai kumikalvolla.
Vain suoraan alas betonilla, tampaa hieman jotta se tulee hieman tiiviimmäksi, voit laittaa bitumihuopaa päälle saadaksesi putken hieman löysemmäksi. Jos se on uusi muoviputki, se liikkuu hieman kun siihen tulee kuumaa vettä.
Kyllä, juuri siitä olin huolissani, jos betoni asetetaan suoraan putkea vasten, ettei se pystyisi liikkumaan riittävästi talon painaumien vuoksi. Se on vanha keittiö vuokraosastoltamme, joten tuskin on liikettä, koska se ei ole uusi.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Tukkia talon ympärillä hiiriltä
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Betonilattian putkien ympärillä olevien reikien paikkaaminen
Valaa reikä umpeen kellarissa
Gjuta igen källargolv, höjd på brunnar
Badrum -
Hur ska jag gjuta igen hål i betongplatta?
Badrum