Aion vaihtaa paneelin. Aloin purkamaan nyt ja huomasin, että paneelit ovat kiinnitetty suoraan asfaltilevyyn (jos se nyt on sitä?). Pitäisikö minun laittaa koolaukset 45mm ja kiinnittää paneeli siihen uuteen?

/Viktor

• Vanhan talon paneelin purkaminen, paljastaa asfaltilevyn. Näkyy puulistaa ja talon seinärakenne sekä purkujätettä, kuten siruja ja lehtiä.
  • Talon ulkoseinä, jossa osittain poistettu tumma puuverhous ikkunan yläpuolelta. Taustalla näkyy naapuritaloja ja sininen taivas.
Se sijaitsee aika suojassa räystään alla, joten se sujuu hyvin silti. Jos se näyttää hyvältä tänään, niin se toimii.

• Tykkään
Mattias_Jo1
  • Laddar…
Miksi jopa 45 mm?
Käytä sitä paneelia, joka on paras rimoittamiseen ja ilmarakojen muodostamiseen.
Minulla paneeli oli suoraan asfaboardin vasten, se ei ollut täysin hyvä.

Protte

Olen tehnyt niin..on joka tapauksessa pystyrivi sen alla..koska laitoin kaiken vanhan paneelin päälle.

prototypen prototypen sanoi:
Miksi niinkin paljon kuin 45 mm?
Käytä paneelia, joka on paras rimotukseen ja ilmaraon muodostamiseen.
Minulla paneeli oli suoraan asfalttilevyn päällä, mikä ei ollut täysin hyvä.

Protte
Ajattelin laittaa 45mm päästäkseni hieman kauemmas talosta. Siitä tulee niin suuri lista nyt.

prototypen prototypen sanoi:
Miksi niinkin paljon kuin 45 mm?
Käytä sitä paneelia, joka soveltuu parhaiten laudoittamiseen ja ilmarakojen muodostamiseen.
Minulla paneeli oli suoraan asfaltoitua levyä vasten, mikä ei ollut kovin hyvä.

Protte
Millaista ilmarakoa pitäisi olla levyn takana? Aion vain laittaa ilmarakoja ja sitten uuden paneelin päälle.

Ei ilmarakoa levyn takana.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.