Miten voi helpoiten rakentaa hienon ullakkoaukon päätyyn?
Olen tehnyt rungon ja leikannut aukon, pitäisi vain rakentaa itse luukku.
Haluaisin jotain liitteenä olevan kuvan kaltaista.
Voiko saranat asentaa sisäpuolelle, luuletko?
Oletan, että luukun ylä- ja alapuolella voisi olla jotain metallilevyjä?
Elletkö tarvitse käydä siellä usein, kuppimuttereilla varustetut ruuvit voivat ehkä korvata saranat?
Jos luukku on yhtä lähellä harjaa kuin kuvassa, ylikattopeltejä tuskin tarvitaan.
Täällä maaseudulla meillä on erilainen käsitys ajasta.
Pitää ehtiä lypsämään lehmät ja keräämään kananmunat.
Ja täällä ei ole valoisaa ympäri vuorokauden
Koska ulkopuolen laajuus on niin suuri, on vaikeaa käyttää sisäisiä saranoita, koska laajuus osuu seinään kun avaat
Mahdollisesti, jos kiinnität saranat laajuuteen ja seinään, silloin saranat näkyvät
Ja kiinnitä laajuus ulkopuolelle, sitten siitä tulee sellainen kuin haluat, tyylikkäällä päädyllä. Samalla on helppo avata ja sulkea, ei ovea joka osuu kasvoihin ja tikkaat voi asettaa suoraan alinta lankkua vasten.
Ja kiinnittää kehyksen ulkopuolelle, niin siitä tulee sellainen kuin haluat, siistin päädyn kanssa. Samalla on helppo avata ja sulkea, ei ovea, joka osuu kasvoihin, ja tikapuut voi asettaa suoraan alaosaan.
Joo, se voisi ehkä...tuntuu vain hieman väärältä avata sisäänpäin, mutta eihän sillä ole väliä. On, jos vettä sataa kehyksen ja itse luukun väliin.
Minun luukkuni ei tule olemaan ihan yhtä korkealla kuin kuvassa. Ehkä teen tästä liian monimutkaista, vain tehdä tavallinen luukku saranoilla ja jättää kehys pois...
Kyllä, se voisi ehkä... tuntuu vain hieman väärältä avata sisäänpäin, mutta sillä ei ole väliä. Ehkä jos sataa sisään kehikon ja itse luukun välistä.
Minun luukku ei päädy ihan yhtä korkealle kuin kuvassa. Ehkä teen tästä liian monimutkaisen, vain tehdä tavallinen luukku saranoilla ja ohittaa kehikon...
Olet oikeassa veden osalta, joka voi valua sisään, ei hyvä, vähän väärin ajateltu minun osaltani
kun luukku menee paneelin sisään, sinun pitäisi varmaan laittaa bleck-kappale pohjalle, joka ohjaa veden ulos.
Se on siis yksinkertainen ulospäin avautuva ovi/luukku, joka on kiinnitetty tavallisilla porttisaranilla.
Se on samalla tasolla ulkoverhouksen kanssa, eikä sinne ole tullut pisaraakaan sadevettä sen jälkeen, kun se asennettiin.
"Lukkoa", kiertokahvaa kutsutaan varveliksi veneilypiireissä. Hyvin fiksu ja yksinkertainen ratkaisu, joka aikoinaan löytyi kaikista veneistä.
PS
Ennen kuin ovi tuli paikalleen, ampiaiset rakensivat tämän valtavan pesän:
Osa ampiaisista oli ilmeisesti muuttanut kotoa, sillä ympärillä oli pieniä pesiä.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.