Hei! Mukava foorumi, jota olen seurannut pari vuotta. Olen uusi täällä!
Hieman dramaattinen otsikko pitää paikkansa... tyttöystäväni asuu Ukrainassa. Hän haluaisi muuttaa tänne, mutta asuu rötiskössä, joka täytyy myydä. Se saattaa kuulostaa yksinkertaiselta, mutta koko asia on hieman monimutkainen. Hänen entinen miehensä kuoli talon rakennusvaiheessa vuonna 2006, joten talo ei ole täysin valmis. Hänellä on itsellään hyvä työ, mutta palkkatasojen vuoksi sillä ei ole paljon väliä, hänellä ei yksinkertaisesti ole ollut mahdollisuutta jatkaa rakentamista. Joten talo on seissyt ja rapistunut. Meillä molemmilla on rajalliset taloudelliset mahdollisuudet palkata rakennusfirma. Ajatuksena on myydä talo, kuten sanottu, ja sijoittaa rahat, mutta se on täysin poissuljettu. Samalla hän ei voi muuttaa, koska hänen tyttärensä, joka myös omistaa osan talosta, on käytännön syistä täysin riippuvainen talon myymisestä, eikä voi lähteä maasta. Joten hän on pattitilanteessa, jossa hänen on myytävä talo ennen kuin hän voi muuttaa tänne... talo sijaitsee kuitenkin hyvin varakkaalla alueella, jossa muiden kiinteistöjen hinnat ovat erittäin korkeita... joten kiinnostusta silti on, hänellä on ollut 2-3 näyttöä vuodessa jo siitä edellisvuodesta lähtien, uskon. Mutta hän oli lomalla luonani 10 päivää ja nyt kun hän tuli kotiin, olivat nämä halkeamat ilmaantuneet lähellä tapahtuneiden voimakkaiden räjähdysten vuoksi.
Eli siellä täällä on halkeamia, jotka ulottuvat lattiasta kattoon.
Joten minun on autettava tutkimuksessa/suunnittelussa itse.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.