50 232 lukukertaa ·
24 vastausta
50k lukukertaa
24 vastausta
Täytä tapiseeratun betoniseinän ruuvinreiät
Sivu 1 / 2
Ajattelin hankkia Husfixin ja täyttää kaikki rumat vanhat proppureiät edellisen vuokralaisen jäljiltä asunnossani, mutta en ole koskaan tehnyt mitään tällaista, joten minulla on muutamia kysymyksiä (toivottavasti tämä on oikea foorumi..)
Seinät ovat tapetoituja, miten voin parhaiten välttää tahraamista tapettiin? Tuntuu siltä, että tarvitsisin jonkinlaisen pienen patruunaruiskun tai -tuubin, koska en todennäköisesti sekoita niin suuria määriä husfixiä. En voi kuvitella, että lastalla levittäminen toimisi pelkästään kittauksen painamiseen reikiin ilman, että tahrat tapettiin?
Tuntuu, että haluan painaa husfixiä niin syvälle kuin mahdollista.
Onko vinkkejä?
Seinät ovat tapetoituja, miten voin parhaiten välttää tahraamista tapettiin? Tuntuu siltä, että tarvitsisin jonkinlaisen pienen patruunaruiskun tai -tuubin, koska en todennäköisesti sekoita niin suuria määriä husfixiä. En voi kuvitella, että lastalla levittäminen toimisi pelkästään kittauksen painamiseen reikiin ilman, että tahrat tapettiin?
Tuntuu, että haluan painaa husfixiä niin syvälle kuin mahdollista.
Onko vinkkejä?
Viimeksi muokattu:
Käytän melkein pelkästään One strike filler.
Sillä voi täyttää suuria reikiä ja se kuivuu nopeasti.
Ei kestä vettä erityisen hyvin, mutta se tekee siitä helpon pyyhkiä pois, jos on sotkenut.
http://www.bauhaus.se/one-strike-filler.html
Sillä voi täyttää suuria reikiä ja se kuivuu nopeasti.
Ei kestä vettä erityisen hyvin, mutta se tekee siitä helpon pyyhkiä pois, jos on sotkenut.
http://www.bauhaus.se/one-strike-filler.html
Vuokranantaja ei yleensä palauta sellaisia asioita, jotka luokitellaan normaaliksi kulumiseksi. Esimerkiksi tauluista jääneet reiät luetaan normaaliksi kulumiseksi, joten niitä ei tarvitse edellisen vuokralaisen tai vuokranantajan korjata. Näin olen ainakin ymmärtänyt.Paxman sanoi:
Jäsen
· Blekinge
· 11 702 viestiä
laita pieni nokare jäätelötikun päälle, vie se kohti reikää ja työnnä sisään toisella tikulla.
jos ne ovat suuria ja paljon, niin vuokralaisen on korjattava reiät.panodil sanoi:
onhan niitä, jotka korjaavat tapettipaloilla tulppareiät. ei kovin hienoa
Täytyy olla todella paljon reikiä, jotta niitä ei pidettäisi normaalina, peiliseinät ala 80-luku kaikkine ruuvireikineen ei pidetä epänormaalina kulumisena.Paxman sanoi:
Se on varmasti erilaista tapauskohtaisesti. Kun muutin pois vuokra-asunnosta, jätin jälkeeni paljon suuria reikiä ELFA-hyllyjärjestelmän vuoksi kahdelle neljästä seinästä. Keskustelin isännöitsijän kanssa, ja hän sanoi, että koko asunto saisi joka tapauksessa uudet pinnat, joten voisin jättää sen korjaamatta. Jos näin ei olisi ollut, minun olisi muuttajana pitänyt palauttaa se itse. Siksi TS:n ei pitäisi olla siinä tilanteessa kuin hän on, edellisen vuokralaisen olisi pitänyt korjata se tai isännöitsijän olisi pitänyt tehdä se ennen muuttoa. Kuten sanottu, säännöt voivat olla erilaiset eri vuokranantajilla...
Oi, tästä tulikin kunnon keskustelu.
Kyllä, on totta että vuokranantaja ei tehnyt mitään asialle, vaikka soitin ja tarkistin sen muuton jälkeen, sekä pyysin saada melko tiedotonta tarkastusraporttia. Mutta minulla on ainakin muutama kuva siitä, miltä se näytti muuton yhteydessä.
Joka tapauksessa, jatkan miettimistä mikä olisi parasta, talon korjaus tai one strike, olin toivonut että olisi ollut jotain valmista putkessa tai joku pienempi tyhjä putki pitkällä suuttimella, jonka voisi täyttää itse ja sitten puhdistaa.
Kyllä, on totta että vuokranantaja ei tehnyt mitään asialle, vaikka soitin ja tarkistin sen muuton jälkeen, sekä pyysin saada melko tiedotonta tarkastusraporttia. Mutta minulla on ainakin muutama kuva siitä, miltä se näytti muuton yhteydessä.
Joka tapauksessa, jatkan miettimistä mikä olisi parasta, talon korjaus tai one strike, olin toivonut että olisi ollut jotain valmista putkessa tai joku pienempi tyhjä putki pitkällä suuttimella, jonka voisi täyttää itse ja sitten puhdistaa.
Olen ostanut sen Fredellsistä Tukholmassa, mutta uskoisin, että useimmat rakennus-/maalikauppiaat voivat tilata sen, jos heillä ei ole sitä valikoimassaan.
Muuten voi aina ostaa tyhjiä patruunoita ja täyttää itse OSF:llä 1L purkista.
Muuten voi aina ostaa tyhjiä patruunoita ja täyttää itse OSF:llä 1L purkista.