2 270 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Tasoitus sauman kipsilevyn ja lastulevyn väliin
Hei!
Olen poistanut oviaukon, jonka seinä on lastulevyä, olen ruuvannut ja peittänyt tämän aukon kipsilevyllä. Siitä on jäänyt pieni sauma ympäriinsä, ja otan mielelläni vastaan vinkkejä ja neuvoja siitä, miten voisin edetä jatkossa viisaasti!
Voinko vain tasoittaa ja hioa ja sitten maalata? Vai onko suuri riski, että tasoite halkeilee?
Pitäisikö minun tasoittaa, laittaa päälle remonttitapetti ja sitten maalata?
Vai onko vielä parempi tapa?
Aloittelija, joka ottaa mielellään vastaan vinkkejä, kiitos!!
Olen poistanut oviaukon, jonka seinä on lastulevyä, olen ruuvannut ja peittänyt tämän aukon kipsilevyllä. Siitä on jäänyt pieni sauma ympäriinsä, ja otan mielelläni vastaan vinkkejä ja neuvoja siitä, miten voisin edetä jatkossa viisaasti!
Voinko vain tasoittaa ja hioa ja sitten maalata? Vai onko suuri riski, että tasoite halkeilee?
Pitäisikö minun tasoittaa, laittaa päälle remonttitapetti ja sitten maalata?
Vai onko vielä parempi tapa?
Aloittelija, joka ottaa mielellään vastaan vinkkejä, kiitos!!
Hei Bygges!B bygges sanoi:
Syy on se, että taloni seinät ovat lastulevyjä, rakennettu vuonna 1981!
Joten tein niin, että poistin oven ja korvasin sen kipsillä, tänään laitoin nauhan ja tasoitteen, olen tyytyväinen lopputulokseen!
Ahaa, se näytti kipsiltä vieressä mutta ne ovat siis tasoitettuja ja maalattuja lastulevyjä?D Dennisen sanoi:
Hei! No, mielestäni meni aika hyvin, tasoitin sellaisella "kangas" saumassa kaapissa sisällä, sillä en laittanut sinne tapettia, joten laitoin kankaan päälle tasoitetta ja sitten hiottin ja maalasin.G GitLarre sanoi:
Eteisessä tasoitin sauman ja sitten laitoin remonttitapetin päälle, voit erottaa missä ovi on ollut, jos "aktiivisesti" etsii, muuten sitä ei huomaa!
Sitten kaapissa se on hieman selvempi, mutta se ei haittaa minua!
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Kitata sauman tukijalan seinän ja vinosalkan välillä, nauha vai joustava saumaus?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Spackla skarvar mellan renoveringstapets våder
Färg, Måla & Tapetsera -
Spackla skarv mellan betongplatta och golvspån
Golv -
Spackla skarvarna mellan skivorna på innertak
Färg, Måla & Tapetsera -
Kan jag spackla taket för att få bort skarvarna mellan plattorna?
Tak & Vind