A
Hei kaikille!
Kuten näette kuvasta, tässä on terästanko, joka menee läpi muutamien puupalikoiden. Haluaisin nyt taivuttaa tämän terästangon päästä. Miten minun pitäisi tehdä?! En pääse käsiksi taivutustyökalullani, olen liian heikko tekemään sen pihdeillä, en voi hitsata siihen, miten sen voi tehdä??
Olen kuullut jostain pitkästä putkesta taipumiseen, mutta en tiedä miten sen hankkia ja onnistuuko se.
Antakaa minulle vinkkejä kiitos!

• Puinen hyllykkö, jonka läpi kulkee useita teräksisiä tankoja. Hyllykkö sijaitsee autotallissa, taustalla on auto ja puna-sininen rakennus.
Riippuu kai siitä, kuinka siistiä sen pitää olla? jos ulkonäöllä ei ole merkitystä, ota lekah vasara ja hakkaa sitä sivuttain

P Plutus sanoi:
Riippuu siitä, kuinka siistiä sen pitää olla? Jos ulkonäöllä ei ole merkitystä, niin ota moukari ja hakkaa sitä sivusuunnassa
Ja vasta-tuki, jotain raskasta.

Putken täytyy vain mahtua pinnien yli ja kestää rasitusta. Yksi vaihtoehto on saada mutka putkella ja sitten ottaa esiin vasara/moukari. Riski, että metalli lyödään ulos takapuolelta, pienenee, jos mutka on jo olemassa; silti kannattaa kiinnittää vastatuki.

A
Mistä voin löytää sellaisen stålrör?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.