Tarvitsen vaihtaa LED-spottivalot katossa, mutta nykyiset reiät ovat liian suuria halkaisijaltaan. Minulla ei ole mahdollisuutta (tai halua) vaihtaa sisäkattoa, joten onko olemassa jokin kätevä tapa pienentää reikiä niin, että uudet spotit mahtuvat?

Se on varmaan vaikeaa saada siistiksi, ehkä jokin peitekansi, johon poraat uudet reiät.
Olisin panostanut löytämään uusia spoteja oikean kokoisina.

Raskus sanoi:
Se voi olla vaikeaa saada siistiksi, ehkä jonkinlainen peitekansi, johon sitten poraat uudet reiät.
Olisin yrittänyt löytää uuden kokoiset spotit.
Minä myös, mutta minun täytyy hankkia spotit, jotka eivät ulkone alaspäin, esimerkiksi xerolight slim line, jotka ulkonevat vain 1 mm, mutta tarvitsen LEDin 60 mm reiälle ja olen kokeillut xerolight, jonka pitäisi sopia 57 mm reiälle, mutta ne ovat kuitenkin löysät vaikka jännittääkin jousia.

Olen tehnyt sen joillekin (kauan sitten, mutta muistan yhä) ja käytin silloin porattuja annoskansia reikäsahalla. Voit sitten liimata ne esimerkiksi jollain asennusliimalla niin vältät ruuvit. Voit maalata eri sävyyn/väriin, jos haluat.

Malmbergs md-99 tulisi olla 60 mm:n reiät, mutta se saattaa ulottua liikaa alaspäin?

Ne ovat ne, jotka minulla on tällä hetkellä, mutta siitä tuli niin tiukka yläkaapin keittiöoven kanssa, että tarvitsen jotain edellä mainitun xerolightin tyyliin.

Larsa sanoi:
Osta tällainen putki ja sahaa pala poikki, jonka liimaat vanhoihin reikiin. 60->57

[linkki]
Noinhan voi tehdä, fiksu idea!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.