4 194 lukukertaa ·
12 vastausta
4k lukukertaa
12 vastausta
Solumuovi korkeampi kuin palkki
Aion laittaa solumuovia koolinkien väliin ja mietin, mikä on ajatus mittojen takana. Standardimitta koolingeille on esimerkiksi 45x95mm ja vastaava paksuus solumuoville näyttää olevan 100mm. Eli solumuovi tulee hieman ulos. Pitäisikö minun käyttää 45x70 koolinkeja, joille on vastaava solumuovi, jonka paksuus on 70mm?
Viimeksi muokattu:
Solumuovi ei ole tarkoitettu käytettäväksi koolauksessa, koska niitä ei yleensä käytetä siellä. Puristaminen on luultavasti mahdotonta, joten jos minulla olisi sinun ongelma, olisin luultavasti halkaissut koolauksen sopiakseni solumuovin.
Okei, ymmärrän. Luulin, että se oli "standardmått"
Se asetetaan betonilattian päälle autotallissa. Sitten käytän kahta 50mm. Kiitos.
Piirsin vähän paintilla ja toivon, että ymmärrät. Jos olen tekemässä jotain väärin, olisin erittäin kiitollinen, jos sanot senuseless sanoi:

Vaikka kosteussuoja olisi alhaalla? Miten vältän sen? Pitäisikö käyttämään jotain muuta materiaalia palkkien sijaan?Anna_H sanoi:
Kiitos.useless sanoi:
Katsoin tätä rakennetta: https://bewi.com/sv/produkt-kategori/anvandningsomraden/konstruktioner/golv/
Luuletko, että rakennusmuovi riittää kalliiden kosteussulkujen sijaan?
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Isolera källarväggar invändigt med Cellplast
Isolering -
Radon i sutteräng villa högre på sommaren än vintern
Gifter, farliga byggmaterial & skadedjur -
Ftx, vädra samt slå av när innertemperaturen är högre än ute
Ventilation -
Startkondensator, ok med högre kapacitans?
El -
Hur ska man göra med tröskeln när nya golvet är högre än resten?
Golv