Olin ajatellut laittaa kattokiinnitteisen hyllyn keittiösaarekkeen ylle, mutta aloin miettiä millainen katto oikeastaan on, joten avasin ja katsoin. Luulin, että se on kipsiä, mutta mitä tämä on? 😳 Hyllyssä on kaksi kiinnityspistettä ja painaa enintään 10 kg.

Onko se kuitenkin koolattu? Ajattelin, että koukut voisi kiinnittää koolauksiin siinä tapauksessa.

Halpiskaupasta ostettu regelsökarini ei juuri anna mitään tuloksia.

• Avoin kattopaneelin reikä, jossa näkyy värikkäitä sähkökaapeleita ja liittimiä. Reuna vaikuttaa olevan tehty kipsilevystä.
  • Kattolevyt joissa on upotetut valot ja avattu osa tarkistusta varten.
Viimeksi muokattu:
Vähän pahviäytettä aivan kuten ikeamöbler,

A A-Man_08 sanoi:
Yksi levy pappfylnad ikea huonekalut,
Kuulosti uskomattomalta, suositellaanko sellaista? Olen etsinyt ympäriinsä enkä löydä mitään tietoa tästä papptak. Kaaria menee pitkin saumoja, mutta voi käyttää kaaria vain yhdelle kiinnitykselle hyllyn mitan vuoksi.

T Trevor8200 sanoi:
Se kuulosti uskomattoman uskomattomalta, suositellaanko tällaiseen perehtymistä? Olen etsinyt tietoa enkä löydä mitään tästä papptakista. Kattokannattimet menevät saumojen myötäisesti mutta on mahdollista käyttää kannattimia vain toista kiinnitystä varten hyllyn mitan vuoksi.
Sinun on kiinnitettävä siihen, mikä on yläpuolella.

Näyttääkö se olevan masoniittia ylimmässä kerroksessa? Sen pitäisi toimia jonkinlaisen mollypluggen tai muun siivekkeellisen pluggen kanssa. Molly täytyy olla tarkoitettu oikealle paksuudelle, sinun pitää tarkistaa kuinka paksu levy on. Sitten kannattaa olla hyvin varovainen, ettei itse pluggen paina levyä kasaan.

Jos valitset mollypluggen, varmista, että käytät tarkoitettua asennustyökalua, joka puristaa pluggen hallitummin kuin jos käytät ruuvia pluggen puristamiseen.

H hempularen sanoi:
Sehän näyttää kuin joku masoniitti ylimmässä kerroksessa? Sen pitäisi toimia jonkinlaisen mollyankkurin tai muun ankkurin kanssa, joka avautuu siipiin. Juuri Molly täytyy olla tarkoitettu oikealle paksuudelle, sinun täytyy tarkistaa kuinka paksu levy on. Sitten täytyy olla erittäin varovainen, ettei itse ankkuri purista levyä yhteen.

Jos valitset mollyankkurin, varmista, että käytät tarkoitettua asennustyökalua, joka puristaa ankkurin hieman hallitummin kuin jos käytät ruuvia ankkurin puristamiseen.
Kiitos vastauksesta, Molly kuulosti hyvältä, mutta kuten sanot, voi helposti puristaa tai levittää levyjä. Mitä mieltä olet tästä? Tietysti se tekee 14 mm reiän, mutta pitäisi olla vakaa.

• Metallinen ankkuripultti ja koukku. Kiinnitysratkaisu, jossa taittuva osa ja rengaslevy. Käytetään seinien kiinnityksessä.
T Trevor8200 sanoi:
Kiitos vastauksesta, Molly kuulosti hyvältä, mutta kuten sanot, ehkä helppo puristaa tai levittää levyt. Mitä mieltä olet tästä? Tulisi tosin 14mm reikä, mutta sen pitäisi olla vakaa.
Se toimii varmasti.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.