1 164 lukukertaa ·
2 vastausta
1k lukukertaa
2 vastausta
Riski suljetusta kosteudesta EPS:ssä palkistossa ??
Hei,
nopeita vastauksia toivotaan, meillä on käsityöläisiä paikan päällä ja tulossa tällä viikolla.
Talo vuodelta 1945, rinteeseen rakennettu kellarilla ja asuinkerroksella. Asuinkerroksessa aiomme valaa EPS:ää, jotta voimme sitten tasoittaa ja lopulta laittaa laatoitukset jäähalleihin ja kylpyhuoneeseen.
Olen poistanut kutterinpurut lattian palkkien välistä. Laatoittaja sanoi, että minun pitäisi peittää kaikki muovilla. Se on tehty. Mutta putkimies huomautti tänään, että on olemassa riski, että kosteus jää loukkuun, kun kylpyhuoneeseen tulee vedeneristys.
Mitä asiantuntijat sanovat? Pitäisikö minun käyttää jotain muuta kuin diffuusiotiivistä muovia?
helpf Bitte!
nopeita vastauksia toivotaan, meillä on käsityöläisiä paikan päällä ja tulossa tällä viikolla.
Talo vuodelta 1945, rinteeseen rakennettu kellarilla ja asuinkerroksella. Asuinkerroksessa aiomme valaa EPS:ää, jotta voimme sitten tasoittaa ja lopulta laittaa laatoitukset jäähalleihin ja kylpyhuoneeseen.
Olen poistanut kutterinpurut lattian palkkien välistä. Laatoittaja sanoi, että minun pitäisi peittää kaikki muovilla. Se on tehty. Mutta putkimies huomautti tänään, että on olemassa riski, että kosteus jää loukkuun, kun kylpyhuoneeseen tulee vedeneristys.
Mitä asiantuntijat sanovat? Pitäisikö minun käyttää jotain muuta kuin diffuusiotiivistä muovia?
helpf Bitte!
Täältä voit lukea kuinka valaa EPS:llä eri olosuhteissa.Viktor.J sanoi:
Hei,
nopeat vastaukset toivottuja, meillä on käsityöläiset paikalla ja tulossa tällä viikolla.
Talo vuodelta 1945, rinteeseen rakennetulla kellarikerroksella ja asuinkerroksella. Asuinkerrokseen aiomme valaa EPS:n, jotta voimme myöhemmin tasoittaa sen ja lopuksi laittaa klinkkerit eteiseen ja kylpyhuoneeseen.
Olen poistanut kutterspurua lattian tukipalkkien välistä. Laatoittaja sanoi, että minun pitäisi peittää kaikki muovilla. Se on tehty.
Mutta putkiasentaja huomautti tänään, että kylpyhuoneen vedeneristyksen jälkeen on riski kosteuden jäämisestä sisään.
apua Bitte!
https://www.epscement.com/epscement-applikationer
kiitos!T Tompafix sanoi:
lopulta löysin paljon hyvää tietoa gvk:n sivustolta. Siellä kerrotaan, että se EI saa olla ikääntymistä kestävä muovi. Joten lähdin ostamaan "ohuempaa ja ei ikääntymistä kestävää muovia" ja tein kaiken uudelleen.
Klikkaa tästä vastataksesi