Minulla on tila mitoilla 215x82x12 ja tänne haluaisin laittaa kaksi liukuovea ja seinän.

Jos rakennan seinän 45 kiskolla, 12.5 kipsillä ja jätän 1 cm marginaalin oville, niin ovet ovat vain 2.5 cm.

Minusta tuntuu vähän heppoiselta, vai pitäisikö vain jatkaa näin? Jos haluan paksummat ovet ja kapeamman seinän, kuinka rakennan kapeamman seinän? Onko olemassa muita keskusteluja ohuiden väliseinien rakentamisesta, mutta minun tapauksessani on vain jotain mihin kiinnittää toiselle puolelle, ja se puoli on epätasaisesta tiilestä.

Eristys ei ole mielenkiinnon kohteena ja ovet tulen rakentamaan itse.

Ajattelin yrittää lopettaa ensi viikolla, joten otan mielelläni vastaan vinkkejä ja ideoita ennen kuin aloitan.

Rakentamisen aikana seinän ja oven karmit, joissa on näkyvissä kipsiä ja puuosia. Taustalla epätasaista tiiliseinää. Seinärakenne luonnoskipsillä ja tiileillä, osa lattiapalkkeja näkyvissä. Seinärakenne keskeneräisessä huoneessa, paljaat tiilet ja metallikehykset näkyvissä; valmisteilla liukuovien asennus. Puun ja tiilen rakenteen välissä seinän runko metallikiskoilla, valmis sisustettavaksi kipsilevyllä. Tikkaat ja työkaluja näkyvissä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.