5 536 lukukertaa ·
6 vastausta
6k lukukertaa
6 vastausta
Rakentaa väliaikainen teline
Hei kaikille. On tullut aika tapetoida portaat ja tarvitsen jonkinlaisen telineen, jotta pääsen ylös. Ajattelin laittaa kiskot (45x95) sillä tavalla kuin näette kuvassa. Ajattelin laittaa palkkikengät seinään kummallekin puolelle ja sitten laittaa levyt niiden päälle.
Ajattelin kysyä, jos joku voi antaa vinkkejä, minkä kokoisia ruuveja tarvitsen kiinnitykseen seinään. Mitä pienempi, sen parempi. Seison itse (75 kg) ja minulla on mukana tavallinen tapetointivarustus, joten kaikki yhteensä noin 100 kg.
Ajattelin kysyä, jos joku voi antaa vinkkejä, minkä kokoisia ruuveja tarvitsen kiinnitykseen seinään. Mitä pienempi, sen parempi. Seison itse (75 kg) ja minulla on mukana tavallinen tapetointivarustus, joten kaikki yhteensä noin 100 kg.
Rakensin kehyksen hieman 45x95 ja sitten laitoin eri pituisia jalkoja kulmiin, jotka vain ruuvasin 75mm ruuveilla, noin 2 kpl jokaiseen jalkaan.
Muutamia vinotukia jalkojen väliin ja osb-levy kehyksen päälle. Sitten seisoin siellä ja tapetoin awab-jakkaralla 90 kilogramman painollani.
Luulisin, että minulla on kuva spektaakkelista.
Muutamia vinotukia jalkojen väliin ja osb-levy kehyksen päälle. Sitten seisoin siellä ja tapetoin awab-jakkaralla 90 kilogramman painollani.
Luulisin, että minulla on kuva spektaakkelista.
Mutta etkö kiinnittänyt kehystä seinään silloin? Se olisi ollut paras tapa välttää sen vahingoittaminen!
Olen miettinyt sitä, mutta ne olivat kalliita ostaa eikä ole myöskään löytynyt yhtään läheltä vuokrattavaksi.
Se oli täysin löysä, sen olisi ehdottomasti voinut tehdä tukevammaksi, mutta kun rakentamiseen meni 20 minuuttia, se oli minulle aivan riittävä.L LjLindgren sanoi:
Joten pelkän alustan rakentaminen jaloilla on sekä helppoa että sillä ei tehdä reikiä seiniin ruuvien vuoksi.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Tilapäisesti rakentaa umpeen ulkoseinän oviaukko
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Haluan rakentaa leveä (6,2 m) keinuteline/leikkiteline ilman tukea.
Vinkkejä Haki-telineen kuljetusvaunun rakentamiseen?
Bygga takhängd torkställning - pvc rör eller trä?
Tvättstuga -
Skall bygga en tillfällig bro, skulle behöva input
Metall - stålkonstruktioner, svets och smide