Rakennusprojektin 3D-malli, jossa on puusta tehty portaikko ja kehyksiä mittoineen.
Ajattelin käyttää 45x95-puutavaralistaa ja sitten laittaa levyjä tai irtomateriaalia lattian päälle, mitä sattuu olevan. Onko tämä oikea lähestymistapa vai onko jokin parempi tapa? Vaikuttaa mahdottomalta ymmärtää, kestääkö se painoa vai ei.

Tarkoitus on tapetoida, maalata ja kiinnittää erilaisia tavaroita, eikä sinne oikein pääse käsiksi. Olen harkinnut tikapuita, mutta se tuntuu hankalalta siirrellä ja vuokraaminen maksaa myös, tätä puutavaraa voin käyttää muihin projekteihin myöhemmin.

• Tykkään
Seanfred
  • Laddar…
Juuri noin tein kun oli aika tapetoida portaikossa, käytin OSB-levyä lattiana, toimi loistavasti!

En kiinnittänyt sitä seinään, mutta laitoin vinotukia jaloille ja se oli "paikallarakennettu", joten se toimi hyvin siitä huolimatta.

• Tykkään
Petter Borggård
  • Laddar…
Huippua!!! Suurkiitos :)

S
Näin minä tein.
Portaikko puisilla askelmilla ja rakenteilla oleva kaide, vaakapalkki puuttuu ylhäältä. Trappa on keskeneräinen. Yläkerrassa puulevy peittää portaiden aukkon, tikkaat nojaavat seinää vasten, vaikeuttaen kulkua portaissa.

Minulla oli levy reikään, mutta silloinhan ei voinut kulkea portaissa.

• Tykkään
13th Marine ja 1 muu
  • Laddar…
Pari tukipalkkia keskellä kehyksen yhdistämiseksi.

Vinotukia tai ristikko seinien puolella.

Suojakaide puuttuu kokonaan. Asenna se!

Levy riippuu siitä, mitä ja/tai kuinka monta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.