Ajattelen rakentaa sisäänkäynnin portaat meidän Smålandsvilla Gränna tyyliin, kuten tämä:

Valkoinen talo, musta katto, edessä pieni terassi ja puutarhakalusteet. Taustalla puita ja auto. Ehdotetaan sisäänkäyntiportaita.

mahdollisesti myöhemmin jatkaakseni (tai palkatakseni puusepän jatkamaan) etukuistin rakentamisella, jos tunnen tarvetta siihen myöhemmin, tyyliin kuten:

Valkoinen talo mustalla katolla, puupaneelit, kuisti ja terassikalusteet etupihalla, pensaita ja nurmikkoa ympärillä.

Kysymykseni on, tarvitseeko minun ottaa huomioon jotain erityistä, kun rakennan portaat? Nykyinen alusta on hyvin tiivistettyä salaojitussoraa, ja aiomme laittaa kiviä portaiden ympärille.

Riittääkö, että asetan portaat pohjakivien päälle, vai tarvitsenko betonipylväät? Pohjan suunniteltu koko on noin 3500 mm leveä ja 1500 mm syvä sekä korkeus 300-350 mm (yksi askelma + taso).

Pitäisikö minun kiinnittää se seinään kantavalla palkilla, kun ajattelen etukuistia tulevaisuudessa? (Meillä on vaakapaneeli aivan kuten kuvassa)

Vai pitäisikö minun yksinkertaisesti nähdä ne kahtena eri projektina ja rakentaa portaat uudelleen, kun rakennetaan etukuisti?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.