Rakennan seinärakennetta 195+95. Ulommat 195-koolaukset ovat pystysuorassa. Miten minun pitäisi asentaa sisemmät, jotta se olisi mahdollisimman helppoa?

Kylmäsillan huomioon ottaen pitäisi ymmärtääkseni siirtää sisempi koolaus ja rakentaa sekin pystysuoraan. Mutta mielestäni se on vähemmän tärkeää. Ero on oletettavasti vähäpätöinen sillä seinällä. Kysymys kuuluu, mikä on helpointa sekä koolausten asentamisen että myöhempien asennusten kannalta? Korkeus vaihtelee 215 cm:stä 360 cm:iin.

Jos minulla olisi ollut 45 mm, se olisi ehdottomasti tuntunut parhaalta asentaa vaakasuoraan, koska se vaatisi monia kiinnityksiä, jotka tukevat heikkoa koolausta. Lisäksi on helppoa ampua suoraan ohuen läpi. Minun 95 ovat hieman vakaampia, joten täysi pystykorkeus voi olla vähemmän ongelmallinen, mutta ennen kaikkea hieman hankalampi kiinnittää paksuuden vuoksi.

Miten te teette ne, jotka rakennatte useammin kuin kerran?????

Miksi 95mm sääntö? Mitä aiot käyttää sisäverhoukseen?

Jonatan79 Jonatan79 sanoi:
Miksi 95 mm sääntö? Mitä aiot käyttää sisäpinnoitukseen?
Saavuttaakseni riittävän eristyksen. 70 mm olisi varmasti toiminut myös, mutta olimme jo päättäneet sen. Ei ollut paljon ylimääräistä, jotta saavutettaisiin hyväksytty U-arvon keskiarvo, mikä oli rakennusluvan vaatimus. On suhteellisen suuret ikkunat.

Miksi 95mm sääntö? Mitä aiot käyttää sisäpintana?
Toinen kysymys, se päällystetään OSB + Kipsi.

Hankala mitta. Parempi ajaa 220+70 Isf. Itse laittaisin 95:t vaakasuoraan, riippuen siitä, millaista eristystä ja seinäverhousta aiotte käyttää!?

Hankala mitta. Parempi käyttää 220+70 Isf. Itse käyttäisin 95:surprised:, riippuen eristyksen ja seinäverhouksen tyypistä!?
Vähän myöhäistä vaihtaa seiniä nyt, ulkoseinät ja paneeli ovat jo paikoillaan.

ajo säännöt seisten siirtymällä

• Tykkään
surris ja 1 muu
  • Laddar…
Arvaan, että olet ajatellut laittaa muovin 95säännön sisäpuolelle. Ymmärtääkseni muovia tulee silloin rajalle liian pitkälle sisään. Joku muu täällä osaa varmasti sen paremmin.
Olisin itse laittanut kaksi 45 sijaan.

S Simsonsson sanoi:
Arvaan, että aiot pitää muovin 95-säännön sisällä. Ymmärtääkseni muovi tulee silloin liian pitkälle. Joku muu täällä tietää varmasti paremmin.
Olisin käyttänyt kaksois 45 sen sijaan
Vaatimus on 1/3 seinän sisällä, näin olen tehnyt. Sama on alakerrassa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.