3 753 lukukertaa ·
8 vastausta
4k lukukertaa
8 vastausta
Pysty- tai vaakapuut sisäseinään.
Rakennan seinärakennetta 195+95. Ulommat 195-koolaukset ovat pystysuorassa. Miten minun pitäisi asentaa sisemmät, jotta se olisi mahdollisimman helppoa?
Kylmäsillan huomioon ottaen pitäisi ymmärtääkseni siirtää sisempi koolaus ja rakentaa sekin pystysuoraan. Mutta mielestäni se on vähemmän tärkeää. Ero on oletettavasti vähäpätöinen sillä seinällä. Kysymys kuuluu, mikä on helpointa sekä koolausten asentamisen että myöhempien asennusten kannalta? Korkeus vaihtelee 215 cm:stä 360 cm:iin.
Jos minulla olisi ollut 45 mm, se olisi ehdottomasti tuntunut parhaalta asentaa vaakasuoraan, koska se vaatisi monia kiinnityksiä, jotka tukevat heikkoa koolausta. Lisäksi on helppoa ampua suoraan ohuen läpi. Minun 95 ovat hieman vakaampia, joten täysi pystykorkeus voi olla vähemmän ongelmallinen, mutta ennen kaikkea hieman hankalampi kiinnittää paksuuden vuoksi.
Miten te teette ne, jotka rakennatte useammin kuin kerran?????
Kylmäsillan huomioon ottaen pitäisi ymmärtääkseni siirtää sisempi koolaus ja rakentaa sekin pystysuoraan. Mutta mielestäni se on vähemmän tärkeää. Ero on oletettavasti vähäpätöinen sillä seinällä. Kysymys kuuluu, mikä on helpointa sekä koolausten asentamisen että myöhempien asennusten kannalta? Korkeus vaihtelee 215 cm:stä 360 cm:iin.
Jos minulla olisi ollut 45 mm, se olisi ehdottomasti tuntunut parhaalta asentaa vaakasuoraan, koska se vaatisi monia kiinnityksiä, jotka tukevat heikkoa koolausta. Lisäksi on helppoa ampua suoraan ohuen läpi. Minun 95 ovat hieman vakaampia, joten täysi pystykorkeus voi olla vähemmän ongelmallinen, mutta ennen kaikkea hieman hankalampi kiinnittää paksuuden vuoksi.
Miten te teette ne, jotka rakennatte useammin kuin kerran?????
Saavuttaakseni riittävän eristyksen. 70 mm olisi varmasti toiminut myös, mutta olimme jo päättäneet sen. Ei ollut paljon ylimääräistä, jotta saavutettaisiin hyväksytty U-arvon keskiarvo, mikä oli rakennusluvan vaatimus. On suhteellisen suuret ikkunat.Jonatan79 sanoi:
Jäsen
· västra götaland
· 207 viestiä
Arvaan, että olet ajatellut laittaa muovin 95säännön sisäpuolelle. Ymmärtääkseni muovia tulee silloin rajalle liian pitkälle sisään. Joku muu täällä osaa varmasti sen paremmin.
Olisin itse laittanut kaksi 45 sijaan.
Olisin itse laittanut kaksi 45 sijaan.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Pysty- tai vaakanaulausrimat (ulkoseinä)
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Gavelspetsar, liggande eller stående panel?
Fasad -
Elda ved stående eller liggande i kamin
Ved, Pellets, Flis -
Vaaka- vai pystysuuntainen seinäpaneeli?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Liggande eller stående installationsskikt
Lösvirke & Timmerhus