Aion slamma kellarin sisäseinän, josta olen poistanut paneelin. Seinä on melko epätasainen, on alue, joka on aiemmin jo slammattu, mutta melko epätasaisesti. Tämän alueen slammaus tuntuu todella hienolta ja kovalta, vaikuttaa olevan jotain hienompaa kuin laastilaasti C. Seinässä oleva maali on erittäin ohut, luulen että se voi olla kalkkimaali, mutta en ole varma.

Nyt kysymykseen, miten minun pitäisi edetä. Olen ostanut Finjan laastilaasti C:tä. Olen ajatellut laittaa rappausverkon. Tarvitsenko käytää myös jotain pohjalaastia ensin. Sitten mietin, miten minun pitäisi kiinnittää verkko. Ei voi käyttää hakasnauloja (sellaisia U-muotoisia), koska betoni on erittäin kovaa. Filjan universaalikiinnikkeet myydään vain suurissa erissä (tulee tarpeettoman kalliiksi). Olen nähnyt, että byggmaxilla on myös jonkinlaisia kiinnikkeitä, onko kukaan testannut sitä. Vai tarvitsenko edes mitään verkkoa. Seinä on hyvin epätasainen, joten joissakin paikoissa minun täytyy levittää useampia kerroksia.

Lopputulos ei tarvitse olla täysin vaakasuora/pystysuora seinä, etsin lähinnä suunnilleen sileää seinää.

• Kellarin seinä, josta on poistettu paneeli, näyttää epätasaiselta ja rappaus on osin alkanut, huoneen lattialla on suojaa ja työkaluja.
  • Epäyhtenäinen kipsattu sisäseinän pinta kellarissa, osittain rapautunut.
  • Epätasainen kipsattu kellarin seinä, vaalea kalkkimaali, puurimakatto ja valkoinen sähkökaapeli.
J
Täällä on universal fästen pienemmissä pakkauksissa..
Grunda ei koskaan tee pahaa..

• Sininen muoviklipsi, jota käytetään esimerkiksi verkon kiinnitykseen; kuvattu valkoisella taustalla.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.