Hei!

Toivottavasti kirjoitan tämän kysymyksen oikeaan ketjuun nyt. Haluan rakentaa uuden telineen postilaatikolle ja olen ajatellut laittaa kaksi 70x70-puuta kummallekin puolelle ja sitten kiinnitetään rimat suoraan yli, joihin postilaatikot kiinnitetään. Ongelma on, että nurmikolla on vain noin 10 cm syvyyttä.

Onko jollain hyvä vinkki, mitä voisin käyttää kiinnittääkseni 70x70-puun kumpaankin puoleen maahan, kun syvyyttä on vain 10 cm?

• Kaksi mustaa postilaatikkoa kiinnitetty puutolppiin nurmikolla olevassa puukeppitelineessä. Taustalla taloja ja puutarhaa.
Mitä siellä nurmikon alla on sitten mielestäsi..?

No joo, hyvä kysymys. Olen lyönyt spettin suoraan alas muutamassa eri paikassa ja sama tulos, se pysähtyy niin matala se on.

jos siellä on kalliota alla, sinun on porattava reikä ja asetettava kaksi tolppakenkää. Mutta kaiva ylös ja tarkista, ettei siellä ole mitään herkempiä asioita.

Näyttää siltä, että on helppoa kaivaa reikä ja katsoa, ehkä voit valaa kiinni stolpskor reglereihin?

Leikkaa nelikulmainen pala nurmikkoa ja käännä ylösalaisin, jotta näet, mitä sen alla on. Jos olet onnekas, siellä on kalliota tai kiveä eikä viemäriputkea tai vastaavaa. Sitten tarvitsee vain hakea poravasara ja kaksi tolppakenkää!

Metallinen U-muotoinen tolppakenkä eristettynä valkoisella taustalla.

Kiitos kaikista vastauksista! Vaikuttaa siltä, että ruohon alla on kiveä/vuoristoa. Täytyykö minulla ehdottomasti olla poravasara, voiko se onnistua myös iskuporakoneella? Anteeksi nämä aloittelijakysymykset, en ole koskaan ennen porannut maahan ja minulla ei ole poravasaraa. voisi myös pyytää rakennusfirmaa tulemaan tekemään reiät, mutta se tulisi kai kalliiksi.

Poravasara on vuokrattavissa, esimerkiksi Bauhausista.

• Tykkään
Dilato
  • Laddar…
S S.Hellman sanoi:
Poravasara on vuokrattavissa, esimerkiksi Bauhausista.
Valitut Byggmax myös.
Hygglo!

F fribygg sanoi:
Se näyttää olevan helppoa kaivaa reikä ja katsoa, ​​ehkä voit valaa kiinni tolppakenkiä piilun jalkoihin?
Yksi vaihtoehto voi olla kaivaa kaksi reikää, asettaa kaksi tolppakenkää kalliota vasten ja täyttää Gjuta Enkelt -massalla. Onko joku kokeillut tätä tuotetta?

K-rauta tarjoaa Biggilaatikot puoleen hintaan.
Kiinnitetty betonilaattaan.
Postilaatikko Biggi Original Silver 102 kiinnitettynä betonilaattaan, taustalla valkoinen aita ja vihreää kasvillisuutta.

Tässä tulee päivitys. Kävi ilmi, että se oli syvempää kuin luulin, siellä oli vain pirun paljon kiviä kaivettavana. Nyt kysymys kuuluu, voinko valaa suoraan reikään? En ole koskaan ennen valanut, mutta olen jo ostanut karkeabetonia, sekoitustikun ja ämpärin. Vai onko kätevämpää laittaa alas kaksi betonipilaria, jotka pitävät 70x70-tolpat? Mikä kestää parhaiten, mitä luulette?

Kuinka laatikon maakannattimet ovat, jos sellaiset mukana ovat, on ratkaisevaa.

J jonaserik sanoi:
Miten on boxin markkijalka jos sellainen /na seuraa mukana, se on tavallaan ratkaiseva.
käytämme samoja laatikoita kuin meillä on. Vain teline on tehtävä uudestaan. Tällainen malli, jonka toinen täällä foorumilla oli rakentanut:

• Postilaatikko modernin puuaidan kanssa, numero 15 näkyy aidassa.
MultiMan
Asemointini oli vain painettu maahan ja koostui kahdesta vanhasta T-raudasta, tyyppiä vanha rautatiekisko, sekä puusta tehdystä lisäosasta (joka oli lahonnut). Kaivoin 2 reikää tarpeeksi syvälle, kastelin reikiä kunnolla, jotta kuiva maa ei ime vettä betonista kovettumisen aikana, sekoitin pestyjä kiviä ja betonia sekä ruuvasin väliaikaisen tukipuun rautojen väliin ja mittasin sen tasaiseksi. Annoin sen seistä viikon verran ja rakensin sitten vanhasta 38*75 koolinkista, joka minulla oli jäljellä, yhdistin sen ranskalaisella puuruuvilla. Öljysin kaiken pellavaöljyllä, mukaan lukien raudat.

3 vuotta sitten nyt. Ei ole liikkunut millimetriäkään ja on todella vakaa.

Huomioi postilaatikoiden korkeusmitat, tiedot löytyvät PN:stä. Luulen, että sen pitäisi olla noin 1,10m kansiin, mutta kuten sanottu, tarkista itse.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.