Hei!

Olen juuri muuttanut taloon, joka on rakennettu vuonna -67. Kuitu tulee kellarista sisään ja he ovat jo poranneet ensimmäiseen kerrokseen, jonne olen asettanut reitittimen.

Ongelmana on, että toimistoni on toisessa kerroksessa (käytännössä suoraan reitittimen yläpuolella ensimmäisessä kerroksessa). Siksi haluan porata toiseen kerrokseen, mutta haluan luonnollisesti välttää poraamista sähköjen ja veden läpi, ja lisäksi minulla on lattialämmitys toisessa kerroksessa.

Viimeksi mainitun voin ratkaista, kuten olen ymmärtänyt, lämpökameralla nähdäkseni missä kiertämöt sijaitsevat. Toimistossa on entinen vaatekaappi, jossa betoni on paljastunut, mikä on täydellistä.

Miten varmistun, että sähkö ja vesi eivät vaurioidu? Luin jostain metallinilmaisimesta? Pitäisikö palkata joku tekemään tällainen työ?

Wifi

P Putte 9497 sanoi:
Wifi
Hehe olen sekä pelinörtti että ohjelmoija.. WiFi ei kelpaa. Mutta wifi pitää asentaa accesspunkin avulla... Joka yhdistetään kaapelilla!

• Tykkään
RoAd ja 1 muu
  • Laddar…
Kuten eräs viisas mies (ja alan kollega) ilmaisi, hyvän langattoman verkon rakentamiseen tarvitaan paljon johtoa, ja siinä asiassa on varmasti paljon perää..... Mutta jotta johtoa saisi vedettyä ilman kömmähdyksiä, on tärkeintä miettiä, mitä siellä voi olla... Kokeile säännönetsijällä ja pohdi lisää, mitä siellä voi olla ja miten se mahdollisesti on asetettu. Sitten poraat ja pidät peukkuja. Väärin voi aina mennä, ja silloin se on ratkaistava... Veden sijainnin voi yleensä keksiä kohtuullisella varmuudella.... Onko lähellä elementtejä, kylpyhuonetta tai keittiötä? Sähkö voi olla hankalampaa, mutta samalla yleensä "yksinkertaisempaa" ja hieman vähemmän laajaa, jos sattuu tielle.

Poraa rauhassa

• Tykkään
Heij83
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.