Rakennan Attefallhus:ta pilarianturan päälle. Alhaalla näkyvät koolaukset, koska julkisivulaudat loppuvat maanpinnan yläpuolelle. Mietin, onko olemassa hyvä tapa saada perustukset näyttämään esteettisesti miellyttävämmiltä .
Voiko esimerkiksi pukea koolaukset kuitusementtilevyillä, jotta ne muistuttaisivat enemmän valettua laattaa?
Tai onko teillä muita ehdotuksia?
Olen samaa mieltä maah:n kanssa, takapuolella periaatteessa näyttää siltä, että sokkeli on maan tasolla. Näyttää siltä, että alapohja kelluu vedessä joka kevät ja ehkä myös rankkasateilla. Toivon teidän takianne, että olen väärässä.
Olen leikannut sellaisia timanttiterällä kulmahiomakoneessa. Kuten veitsellä voihin.
Sehän on kiveä, joten terän tulisi olla siihen soveltuva, muuten se kuluu heti loppuun.
Kiitos vastauksesta. Aion mennä nyt ostamaan sellaisia. Miten ne katkaistaan parhaiten? Oletan, että se rasittaa terää, jos käyttää upotussahaa
Timanttilevy upotussahassa tai käsisirkkelissä pitkien leikkausten suorassa pitämiseksi, on se mitä olen nähnyt ihmisten käyttävän, sama kuin kuitusementillä.
Kumikulmahiomakonetta välttäisin, mutta se toimii tietenkin.
Olen päällystänyt anturan pellillä, pyydä plåtslagare leikata muutama nauha. Kiinnitä vain ruuveilla niin, että ne menevät päällekkäin. Kustannus on noin muutama sata.
Varmista, että pellin ja maan välillä on ilmaa, muuten olet rakentanut ryömintätilan.
Kiitos vastauksesta. Aion mennä ostamaan sellaiset nyt. Miten ne on parasta sahata? Oletan, että se kuluttaa terää, jos käytän upotussahaa
On olemassa kivelle tarkoitettuja katkaisukiekkoja kulmahiomakoneeseen.
Paljon halvempia kuin timanttikiekot ja ohuempia.
Käytä hengityssuojainta, se pölisee.
Suosittelen sitten bitumipaperia saumojen ja ikkunapellin ruuvien taakse (esiporaa laatikkoporalla).
Tyylikkäämpi ja halvempi kuin shtreni omat mielestäni.