B
Olen remontoitu olohuoneessa, ja yhdelle seinälle tuli kerros renoveringsgips. Nykyinen lista on paikoillaan ja näyttää siistiltä, mutta olen hieman epävarma siitä, mitä tehdä alhaalla.

Kuinka ratkaisen parhaiten raon karmin ja gyprocin välillä?

Pintakäsittele vain snickerispackel:lla ja maalaa? Vai onko olemassa jokin parempi menetelmä. Ikkunalauta tulee päälle, jättäen hieman rakoa ilmanvaihtoa varten alla olevan patterin vuoksi.

• Vanha valkoinen ikkunalauta, jossa on esineitä ja alla oleva patteri; ikkunalauta on hieman kulunut ja kaipaa korjausta.
B Baskavoda sanoi:
Olen remontoinut olohuoneen ja siellä on laitettu kerros remonttikipsiä yhdelle seinälle. Nykyinen lista on paikallaan ja näyttää siistiltä, mutta olen hieman epävarma kuinka toimia alareunassa.

Miten parhaiten ratkaisen sauman karmin ja kipsin välillä?

Kittaanko vain puukitillä ja maalaan? Vai onko olemassa jokin parempi menetelmä. Ulkopuolelle tulee ikkunalauta, jossa on hieman väliä alapuolella olevan patterin ilmanvaihtoa varten.
Olen tehnyt ikkunalaudan MDF:stä ja antanut sen ulottua maks. 20mm seinätason ulkopuolelle.
Voit liimata sen, jotta vältät ruuvinkannat. :)

Luettuani tarkemmin muutan mieleni ja olisin vain liimannut ohuen mdf-listan, joka olisi tasattu ulkopuolen kipsin kanssa, sitten päälle ikkunalauta.

B
Needas Needas sanoi:
Käytä sopivan ohutta mdf:ää, esimerkiksi 6mm.
Mutta sittenhän sauma tulee mdf:n ja gyproc:n etureunaan? Mutta ehkä sen piilottaminen on helpompaa kuitenkin.

B Baskavoda sanoi:
Olen remontoimassa olohuonetta ja yksi seinä on saanut kerroksen remonttikipsiä. Nykyinen lista on yhä paikallaan ja näyttää siistiltä, mutta olen hieman epävarma siitä, miten minun pitäisi toimia alhaalla.

Miten ratkaisen parhaiten saumakohdan karmin ja kipsin välillä?

Pitäisikö vain kitata puukitillä ja maalata? Vai onko olemassa jokin parempi menetelmä. Ulkopuolelle tulee ikkunalauta, jonka alla on hieman tilaa patterin ilmalle.

• Verkkosivu, jolla on tietoja klaffikarmilistasta ja hintatiedot. Sivulla on evästeilmoitus ja tuoteluettelo ostoskori-painikkeella.
  • Valkoinen puulista kuvattuna valkoisella taustalla.
Aiotko laittaa sinne ikkunalautaa irtonaisilla kannattimilla? Jos niin, olisin varmaan käyttänyt @hanbch ehdotusta ja parantanut olemassa olevaa smyygiä lakkavärillä.

Näyttää siltä, että muotoon sahatun MDF-levyn/smyygilaudan asentaminen voi olla melko hankalaa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.