2 744 lukukertaa ·
5 vastausta
3k lukukertaa
5 vastausta
Paranna ikkunaliitos
Olen remontoitu olohuoneessa, ja yhdelle seinälle tuli kerros renoveringsgips. Nykyinen lista on paikoillaan ja näyttää siistiltä, mutta olen hieman epävarma siitä, mitä tehdä alhaalla.
Kuinka ratkaisen parhaiten raon karmin ja gyprocin välillä?
Pintakäsittele vain snickerispackel:lla ja maalaa? Vai onko olemassa jokin parempi menetelmä. Ikkunalauta tulee päälle, jättäen hieman rakoa ilmanvaihtoa varten alla olevan patterin vuoksi.
Kuinka ratkaisen parhaiten raon karmin ja gyprocin välillä?
Pintakäsittele vain snickerispackel:lla ja maalaa? Vai onko olemassa jokin parempi menetelmä. Ikkunalauta tulee päälle, jättäen hieman rakoa ilmanvaihtoa varten alla olevan patterin vuoksi.
Olen tehnyt ikkunalaudan MDF:stä ja antanut sen ulottua maks. 20mm seinätason ulkopuolelle.B Baskavoda sanoi:Olen remontoinut olohuoneen ja siellä on laitettu kerros remonttikipsiä yhdelle seinälle. Nykyinen lista on paikallaan ja näyttää siistiltä, mutta olen hieman epävarma kuinka toimia alareunassa.
Miten parhaiten ratkaisen sauman karmin ja kipsin välillä?
Kittaanko vain puukitillä ja maalaan? Vai onko olemassa jokin parempi menetelmä. Ulkopuolelle tulee ikkunalauta, jossa on hieman väliä alapuolella olevan patterin ilmanvaihtoa varten.
Voit liimata sen, jotta vältät ruuvinkannat.
B Baskavoda sanoi:Olen remontoimassa olohuonetta ja yksi seinä on saanut kerroksen remonttikipsiä. Nykyinen lista on yhä paikallaan ja näyttää siistiltä, mutta olen hieman epävarma siitä, miten minun pitäisi toimia alhaalla.
Miten ratkaisen parhaiten saumakohdan karmin ja kipsin välillä?
Pitäisikö vain kitata puukitillä ja maalata? Vai onko olemassa jokin parempi menetelmä. Ulkopuolelle tulee ikkunalauta, jonka alla on hieman tilaa patterin ilmalle.
Klikkaa tästä vastataksesi