Hei,

Minulla on portaat, joihin haluaisin lisätä jotain askelmien väliin, mutta en halua sulkea niitä nousuporrastuksella. Voiko joku auttaa, miten saan kuvan osoittaman osan? Ehdotuksia, miten rakentaa sen itse, mitä työkaluja esimerkiksi tarvitaan?
Kiitos etukäteen!

• Punaisella nuolella osoitettu portaikko, jossa näkyy ilman nousuja olevat askelmat ja taustalla kirjahylly.
Tuo portaikko ei ole lapsiturvallinen, askelmien välillä ei saa olla enemmän kuin 10 cm Turvattomat portaat, joissa on liian suuri väli askelmien välillä, kukkakuvioinen taustaseinä.

Bo arnold Bo arnold sanoi:
Tuo portaikko ei ole lapsiturvallinen, askelmien väli ei saa olla yli 10 cm [kuva]

Tältä näyttää portaikkoni, on helppo kiinnittää lista askelmien alle niin, että väliin jää 10 cm.

Bo arnold Bo arnold sanoi:
Tuolla portaat ovat vaaralliset lapsille, askelmien väli ei saa olla yli 10 cm [kuva]
Kiitos tiedosta, vaikka se ei ollutkaan kysymykseni aiheena. Olen tietoinen vaatimuksesta, kuva ei ole minun porraista vaan kuva netistä. Minun portaissa askelmien väli on 8 cm mutta avoin ja haluaisin teräskuviot askelmien väliin tavallisen nousulaudan sijasta. Tiedätkö, mistä sellaisen voisi hankkia?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.