Kävin tänään paikallisessa XL-bygg-liikkeessä ja ostin kaksi säädettävää palkkia 45x70 (5.4m). Löysin yhden suoran ja toisen, jossa oli mutka viimeisellä metrillä, mutta ajattelin sen olevan OK (en halunnut sekoittaa muiden joukossa enemmän). Näiden molempien palkkien kohtuullinen hinta oli 408 kr, eli melkein 40 kr/m!
Ajattelin siksi viihdyttää itseäni löytämällä vielä pahemman esimerkin. Minun panokseni on OSB-levy Beijeriltä ja haaste forumille on löytää jotain vielä pahempaa.
Ostin keväällä joukon OSB:itä, kun oli riski toimitusongelmista. Ostin kuitenkin muutaman liikaa, joten nyt minulla on 10 kpl autotallissa, jotka ovat tiellä, ehkä minun pitäisi myydä ne?
Ostin joukon OSB:ta keväällä, kun oli toimitusongelmien riski. Ostin kuitenkin muutaman liikaa, joten nyt minulla on autotallissa 10 kpl, jotka ovat tiellä, ehkä pitäisi myydä ne?
Odota hetki ennen kuin laitat myyntiin blocketiin niin maksat laajennuksen . Seuraan ketjuasi ja olen vaikuttunut vauhdista, nostan hattua!
Täytyy olla parempi tuotto OSB:lla kuin Moderna merkintäoikeuksilla. Ostin liian monta kattolautaa, joten se saa olla eläkevakuutukseni.
Ei tarvitse olla OSB, etsin pahimpia esimerkkejä hinnankorotuksista.
Lkpg:ssa 17mm raakapontti maksaa edelleen alle 120kr/m2, luukkuja en pidä tarpeellisina ellei aiota maksaa palkkaa kirvesmiehelle ja on aikaa ja oikea picka.
Hintojen nousua on hyvä seurata Mutta joku kuten minä, joka ei ole koskaan aiemmin ostanut OSB:ta esimerkiksi, olisi kiinnostavaa, jos myös tuotteen aiemmat hinnat olisivat mukana. Mieluiten tarkat numerot, mutta myös likimääräinen arvio riittää Näen, että joku on jo sisällyttänyt ”ennen” hinnan, mutta kaipaan siis lisää.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.