1 636 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Ostaa laasti Tukholman sisällä, missä?
Olen rakentamassa takkaa asuntooni, jossa muuraan sisään braskasetin lecaharkkoihin. Nyt minun pitäisi rappata viimeistely huomenna ja tietenkin loppui rappauslaasti kesken. Minulla on jäljellä neljännes säkki ja tarvitsen noin puoli säkkiä, huokaus. Ja minun on tehtävä se huomenna, koska meillä on pian vieraita asumassa, joten sen on oltava valmis.
Tietääkö joku, mistä Tukholman keskustassa voi ostaa muuraus-/rappauslaastia? Minulla ei ole autoa, joten sen on melkein oltava lähellä Odenplani/St.Eriksplania. Grönmarks? Bygghuset on Albanoissa, mutta sinne on matka, jos pitää vetää 25 kilon säkkiä. Onko muita vinkkejä mistä voisin löytää?
Pahimmassa tapauksessa saa varastaa säkki joltakin lähistön julkisivuremontin tekijältä, mutta sitä välttäisin mielelläni...
Tietääkö joku, mistä Tukholman keskustassa voi ostaa muuraus-/rappauslaastia? Minulla ei ole autoa, joten sen on melkein oltava lähellä Odenplani/St.Eriksplania. Grönmarks? Bygghuset on Albanoissa, mutta sinne on matka, jos pitää vetää 25 kilon säkkiä. Onko muita vinkkejä mistä voisin löytää?
Pahimmassa tapauksessa saa varastaa säkki joltakin lähistön julkisivuremontin tekijältä, mutta sitä välttäisin mielelläni...
Joo, se on varmaan ainoa järkevä vaihtoehto, luulen. Tai ottaa bussen ja raahata säkkiä, silloin saa varmaan vähän outoja katseita...
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Köpa hus klausul innebär?
Köpa & Sälja hus -
Osta talo = eristämätön betonilaatta, jonka sisäseinän kosteus on 14 %
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Köpa kulturminnesförklarat 1700-tals hus -vad ska man tänka på?
Byggnadsvård -
Mikä on tämä sisäkatto? Onko sitä saatavana jälleen?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Vad är den faktiska innebörden av att köpa ett fritidshus på arrende mark?
Köpa & Sälja hus