Olen rakentamassa takkaa asuntooni, jossa muuraan sisään braskasetin lecaharkkoihin. Nyt minun pitäisi rappata viimeistely huomenna ja tietenkin loppui rappauslaasti kesken. Minulla on jäljellä neljännes säkki ja tarvitsen noin puoli säkkiä, huokaus. Ja minun on tehtävä se huomenna, koska meillä on pian vieraita asumassa, joten sen on oltava valmis.

Tietääkö joku, mistä Tukholman keskustassa voi ostaa muuraus-/rappauslaastia? Minulla ei ole autoa, joten sen on melkein oltava lähellä Odenplani/St.Eriksplania. Grönmarks? Bygghuset on Albanoissa, mutta sinne on matka, jos pitää vetää 25 kilon säkkiä. Onko muita vinkkejä mistä voisin löytää?

Pahimmassa tapauksessa saa varastaa säkki joltakin lähistön julkisivuremontin tekijältä, mutta sitä välttäisin mielelläni...

Ainoa, mitä tiedän, on Beijer Lidingö, mutta se on hieman matkan päässä. Osta säkki joltakin fasadrenoverare:lta muuten.

Joo, se on varmaan ainoa järkevä vaihtoehto, luulen. Tai ottaa bussen ja raahata säkkiä, silloin saa varmaan vähän outoja katseita...

Neillä oli Grönmarks (nykyisin Tools), mutta ei kovin laajaa valikoimaa. Hieno- ja karkea betoni, rappauslaasti C, kipsirappaus, lattiatasoitteet ja vähän muuta...

Tältä se näyttää nyt, maalausta odotellessa.

• Pystymallinen takka huoneen nurkassa, ympärillä rakennustarvikkeita ja suojapaperia, odottaa maalausta.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.