En tiedä, kuuluuko tämä rakennusten kunnostukseen oikeastaan. Aion peittää aukon kahden huoneen välillä, jonka avasimme äskettäin. Aukko oli olemassa aiemmin, mutta se oli tukittu.

En halua peittää sitä "vieraalla" tavalla, eli mdf:llä tai vastaavalla, vaan haluaisin käyttää hieman paksumpaa puuta, jonka reunat on pyöristetty, kuten muussa talon verhouksessa. En kuitenkaan tiedä, miten saisin sen tehtyä.

Minulla on yläjyrsin, mutta pyöristyksen säde pitäisi olla aika suuri. Kuinka suuria teriä voin itse jyrsiä? Onko jollakin vinkkejä Örebrossa sijaitsevista paikoista, mistä voisin tilata näitä, jos en voi itse jyrsiä?

Kiitollinen vastauksista.

B
on olemassa niin monia erilaisia teräksiä. vinkki on tehdä pieni haku netissä. ja anna jyrsin terä tehdä työnsä. älä paina liian kovaa työskennellessäsi jyrsimen kanssa

Jatkan ketjuani. Katselin talon muita jalkalistoja ja huomasin, että ne ovat hieman erilaisia eri paikoissa, mutta luulen, että 9,5 mm pyöristysjyrsin voisi toimia hyvin. Mutta se on tietenkin vain arvaus.

Mutta mietin, mitä materiaalia käytän jalkalistaan. Aukko, joka on peitettävä, on 15,5 cm leveä. Sen tulisi mielellään olla noin 2 cm paksu ja tietysti höylätty. Mutta suurin osa löytämiäni höylätyistä puista on mitoiltaan useita senttejä pienempiä kuin tarvitsen. Mitä vaihtoehtoja jää jäljelle? Höylätty lankku?

Viimeksi kun tein samanlaista työtä itse, ostin liimapuulevyjä Coopista.

Joo, mietin itse asiassa juuri sellaisia hyllyjä, mutta olin hieman epävarma siitä, miten tyylikkäältä se näyttää ajatellen "stavarna". Mutta se täytyy tutkia, kiitos vinkistä!

Ole hyvä.

Keksin toisen version, jota olen myös käyttänyt, jos haluat jonkinlaista rakennetta, valitettavasti minulla ei ole kuvia jäljellä kovalevykatastrofin jälkeen.

Mutta kiinnitin tavalliset 70 ovenkarmit ulkoreunaan ja liimasin kiinni pyörölistan keskelle, jonka saumasin. Tämä toi hieman elämää aukkoon, mutta haittapuolena oli se, että minun piti saumata kolme-neljä kertaa ennen kuin kaikki kuplat katosivat.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.