Hei !

HUOM LAINATTU KUVA

Lämmin tuuli

Haluan tehdä tietyt asiat talossa itse ja olen tutkinut katon eristämistä itse, eikä se näytä olevan ollenkaan vaikeaa.

Koska omavaraiset kattoristikkoni, en voi vetää PE-kalvoa suoraan läpi ilman, että joudun tekemään liitoksia vähän "vapaasti".

Olen yrittänyt etsiä mitä on parasta.

HUOM FTX laite ja ulkoinen liesituuletin pitäisi olla ullakolla.

Kuva 1: Eristän kattoristikon, mutta höyrynsulku tulee sen sijaan ennen kuin kiinnitän lekas, jotta vältän kaikki liitokset?
Tunnen, että se ei ole oikein, koska minulla on FTX laite ja ulkoinen liesituuletin ullakolla.

Kuva 2: Siinä vedän PE-kalvon suoraan kaikkien kattoristikoiden yli ja liitän teipillä kaikkien esteiden ympäri. Tulee rumaa mutta oikein?

Kuva 3: Siinä eristän ja sitten kiinnitän pe-kalvon kattoristikon sisäpuolelle, jotta vältän liitokset ja teipaan vain pitkin. Pe-kalvon jälkeen eristän loput roikkuen kattoristikkoa vasten?

• Yläpohjan rakenteet, kattotuolit ja eristysmateriaalit esillä; PE-kalvon lisäys suunnitteilla. Huomautukset FTX- ja keittiötuulettimesta ullakolla.
  • Kattorakenteet ullakolla, PE-kalvo, eristetyt palkit ja nauhalla korostetut kohdat rakentamiseen liittyvässä keskustelussa.
  • Katto ullakolla, jossa on puuristikoita, teipattu höyrysulku ja eristeet. tekstillä selitetty eristystä ja höyrysulun asennusta.
KnockOnWood KnockOnWood sanoi:
Hyvä vaihtoehto on Thermisolin Klimatvind.
[linkki]
Kiitos, mutta jätän varmaan tuon ratkaisun väliin.

Joku?

janwide
Miten teit?

Eristä ja sitten folion, joka on 1.5 leveä, ja sitten otan lyhyen sivun ja rullaan alhaalta ylös. Ei sivuttain. Tämä helpottaa folion leikkaamista niin, että se menee päällekkäin seuraavan sivun kanssa. Tulee myös hieno.

• Tykkään
janwide
  • Laddar…
Välipohjaparrujen välillä, jotka ovat cc 1.2 m

Hei!

Olen kohdannut saman ongelman. Saitko mahdollisesti otettua jonkin kuvan siitä, miltä höyrysulku lopulta näytti? En oikein ymmärrä kuvaustasi.

Kiitos etukäteen!

Mikael

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.