9 037 lukukertaa ·
7 vastausta
9k lukukertaa
7 vastausta
Oikea ratkaisu kattoristikon eristämiseen !
Hei !
HUOM LAINATTU KUVA
Lämmin tuuli
Haluan tehdä tietyt asiat talossa itse ja olen tutkinut katon eristämistä itse, eikä se näytä olevan ollenkaan vaikeaa.
Koska omavaraiset kattoristikkoni, en voi vetää PE-kalvoa suoraan läpi ilman, että joudun tekemään liitoksia vähän "vapaasti".
Olen yrittänyt etsiä mitä on parasta.
HUOM FTX laite ja ulkoinen liesituuletin pitäisi olla ullakolla.
Kuva 1: Eristän kattoristikon, mutta höyrynsulku tulee sen sijaan ennen kuin kiinnitän lekas, jotta vältän kaikki liitokset?
Tunnen, että se ei ole oikein, koska minulla on FTX laite ja ulkoinen liesituuletin ullakolla.
Kuva 2: Siinä vedän PE-kalvon suoraan kaikkien kattoristikoiden yli ja liitän teipillä kaikkien esteiden ympäri. Tulee rumaa mutta oikein?
Kuva 3: Siinä eristän ja sitten kiinnitän pe-kalvon kattoristikon sisäpuolelle, jotta vältän liitokset ja teipaan vain pitkin. Pe-kalvon jälkeen eristän loput roikkuen kattoristikkoa vasten?
HUOM LAINATTU KUVA
Lämmin tuuli
Haluan tehdä tietyt asiat talossa itse ja olen tutkinut katon eristämistä itse, eikä se näytä olevan ollenkaan vaikeaa.
Koska omavaraiset kattoristikkoni, en voi vetää PE-kalvoa suoraan läpi ilman, että joudun tekemään liitoksia vähän "vapaasti".
Olen yrittänyt etsiä mitä on parasta.
HUOM FTX laite ja ulkoinen liesituuletin pitäisi olla ullakolla.
Kuva 1: Eristän kattoristikon, mutta höyrynsulku tulee sen sijaan ennen kuin kiinnitän lekas, jotta vältän kaikki liitokset?
Tunnen, että se ei ole oikein, koska minulla on FTX laite ja ulkoinen liesituuletin ullakolla.
Kuva 2: Siinä vedän PE-kalvon suoraan kaikkien kattoristikoiden yli ja liitän teipillä kaikkien esteiden ympäri. Tulee rumaa mutta oikein?
Kuva 3: Siinä eristän ja sitten kiinnitän pe-kalvon kattoristikon sisäpuolelle, jotta vältän liitokset ja teipaan vain pitkin. Pe-kalvon jälkeen eristän loput roikkuen kattoristikkoa vasten?
Grundstött
· Halland
· 28 348 viestiä
Hyvä vaihtoehto on Thermisols Klimatvind.
https://issuu.com/thermisol/docs/th_tak20broschyr_web2006/4
https://issuu.com/thermisol/docs/th_tak20broschyr_web2006/4
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Vattenskada i bostadsrätt. Inte nöjd med föreningens förslag på lösning.
Bostadsrätt -
Onko tämä oikea ratkaisu seinälle?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Vad har jag för rätt som köpare (bristfälliga ”hemmalösningar”)
Juridik -
Dusch utan fall, rätt lösning för duschväggar?
Badrum -
Hjälp med planlösning/renoveringsförslag för liten 2:a (bostadsrätt)
Planlösningar