Ei

• Tykkään
majling
  • Laddar…
T topmount sanoi:
Ei
Onko sinulla aavistustakaan, millaista materiaalia se voisi olla? Näyttääkö se kevybetonilta?

Paras vastaus

Täysin tavallinen betoni 60-luvulta
Mistä olet löytänyt sen?
Ja ennen kaikkea lopeta lukeminen ja huolehtiminen kaikesta mahdollisesta, joka saattaa ilmestyä.
Sininen ytong on huokoinen ja materiaalissa ei näy kiviä, ja se on niin kevyt, että se kelluu

• Tykkään
majling
  • Laddar…
GoC GoC sanoi:
Aivan tavallinen betoni 60-luvulta
Mistä olet löytänyt sen?
Ja ennen kaikkea lopeta lukeminen ja huolehtiminen kaikesta mahdollisesta, mitä voisi ehkä ilmestyä.
Sininen ytong on huokoista eikä siinä ole näkyviä kiviä materiaalissa ja se on niin kevyttä, että se kelluu
Olen hieman hermostunut (pieni vauva kotona) ja tietämätön alasta, kiitos että paransit minut :)

M majling sanoi:
Olen hieman hermostunut (pieni vauva kotona) ja tietämätön alueesta, kiitos että rauhoitit minut :)
On paljon muita asioita, jotka ovat vaarallisempia vauvalle kuin mistä talo on rakennettu.
Muuten, vauvat ovat erittäin kestäviä olentoja, kunhan he saavat ruokaa, unta ja hoitoa, he kasvavat ja kukoistavat onnellisen tietämättöminä vanhempiensa huolista :)

M majling sanoi:
Olen vähän huolissani (pieni vauva kotona) ja tietämätön aiheesta, kiitos että paransit minut :)
Rauhoittaaksesi vielä enemmän voi sanoa, että tupakointi on noin 10 kertaa vaarallisempaa kuin kohonneet radonpitoisuudet asunnossa, edellyttäen että olet jo tupakoitsija. Jos et ole tupakoitsija, voit todennäköisesti elää asunnossa, jossa on kohonneet radonpitoisuudet, huomaamatta sitä lainkaan.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.