11 417 lukukertaa ·
6 vastausta
11k lukukertaa
6 vastausta
naula vai ruuvi ja jos ruuvi niin mikä ruuvi seinäpaneelille piharakennukseen?
Luulen, että kysyin tätä aiemmin, mutta en löytänyt ketjua.
Olen nyt valmis uusien jättipalkkien kanssa yhdessä maatilarakennuksistani ja ajattelin tänään asentaa uuden 21 mm paneelin.
Se on aurinkoisella puolella, joten tiedän, että puuhun kohdistuu suuri rasitus, mikä näkyy kaikissa rakennuksissa.
Kysymys on, pitäisikö minun naulata vai kiinnittää ruuveilla. Ja jos niin, millaisilla ruuveilla?
Googlaan ja Gabbersin paneliruuvien mainonta tuntuu houkuttelevalta. kestävämpiä kuin naulat, kestävät kauemmin kuin painekyllästetty, vastakierre, joka puristaa paneelin, jne. On outoa, että he ovat valinneet pyöreän pään.
Olen nyt valmis uusien jättipalkkien kanssa yhdessä maatilarakennuksistani ja ajattelin tänään asentaa uuden 21 mm paneelin.
Se on aurinkoisella puolella, joten tiedän, että puuhun kohdistuu suuri rasitus, mikä näkyy kaikissa rakennuksissa.
Kysymys on, pitäisikö minun naulata vai kiinnittää ruuveilla. Ja jos niin, millaisilla ruuveilla?
Googlaan ja Gabbersin paneliruuvien mainonta tuntuu houkuttelevalta. kestävämpiä kuin naulat, kestävät kauemmin kuin painekyllästetty, vastakierre, joka puristaa paneelin, jne. On outoa, että he ovat valinneet pyöreän pään.
Viimeksi muokattu:
Jäsen
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 viestiä
Naulapyssy!
tutkiskelen vähän erilaisia naulapyssyjä. harkitsen Spikpistol A900FN, mutta näyttää olevan hankalaa löytää hyviä nauloja siihen 34 asteen laitteeseen. julas nauloilla on vain puolikas pää, kuten tulkitsen kuvasta.
Viimeksi muokattu:
Grundstött
· Halland
· 28 348 viestiä
Heco Protect 4, jota Jula myy, mielestäni ovat erinomaisia ruuveja.
http://www.jula.se/catalog/bygg-och-farg/spik-och-skruv/skruv/traskruv/traskruvar-303002/
5x60 saattaa sopia parhaiten paneeliisi.
Ja samaa mieltä olen siitä, että on mukavampaa ruuvata kuin naulata, jos on vähän ongelmia olkapään kanssa.
Jotain pistoolia en ole koskaan kokeillut. Puuttuu aseenkantolupa
http://www.jula.se/catalog/bygg-och-farg/spik-och-skruv/skruv/traskruv/traskruvar-303002/
5x60 saattaa sopia parhaiten paneeliisi.
Ja samaa mieltä olen siitä, että on mukavampaa ruuvata kuin naulata, jos on vähän ongelmia olkapään kanssa.
Jotain pistoolia en ole koskaan kokeillut. Puuttuu aseenkantolupa
aloitin yksittäisellä trallskruv:lla, sitten siirryin pelkästään vasaraan ja nauloihin. sain tehtyä puolet seinästä tänään ainakin.
- ajattele, jos olisin ottanut vasaran heti, enkä miettinyt pistoolia ja skruv:ia vuoden.
- ajattele, jos olisin ottanut vasaran heti, enkä miettinyt pistoolia ja skruv:ia vuoden.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Spika eller skruva bärläkt
Tak & Vind -
Ruuvata vai naulata sisäseinän paneeli?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Skruva eller spika glespanel i undertak
Tak & Vind -
Koko lankanauloille tai puuruuveille 45 koolaukselle
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Brygga. Spik eller skruv till trallen.