Y
Luulen, että kysyin tätä aiemmin, mutta en löytänyt ketjua.

Olen nyt valmis uusien jättipalkkien kanssa yhdessä maatilarakennuksistani ja ajattelin tänään asentaa uuden 21 mm paneelin.

Se on aurinkoisella puolella, joten tiedän, että puuhun kohdistuu suuri rasitus, mikä näkyy kaikissa rakennuksissa.

Kysymys on, pitäisikö minun naulata vai kiinnittää ruuveilla. Ja jos niin, millaisilla ruuveilla?

Googlaan ja Gabbersin paneliruuvien mainonta tuntuu houkuttelevalta. kestävämpiä kuin naulat, kestävät kauemmin kuin painekyllästetty, vastakierre, joka puristaa paneelin, jne. On outoa, että he ovat valinneet pyöreän pään.

Viimeksi muokattu:
Naulapyssy!

Y
tutkiskelen vähän erilaisia naulapyssyjä. harkitsen Spikpistol A900FN, mutta näyttää olevan hankalaa löytää hyviä nauloja siihen 34 asteen laitteeseen. julas nauloilla on vain puolikas pää, kuten tulkitsen kuvasta.

Viimeksi muokattu:
Käytin tätä ruuvia paneeliini, toimii loistavasti, ei halkea puuta.
Olen asentanut vaakasuoran laudoituksen mustaksi maalattuna, kesäkuuman vuoksi en uskaltanut naulata.
Puuruuvi Gunnebo Impreg+ laatikossa, 5.0 x 50 mm.

Ruuvin paneelini tavallisella terassiruuvilla.

Y
aloitin yksittäisellä trallskruv:lla, sitten siirryin pelkästään vasaraan ja nauloihin. sain tehtyä puolet seinästä tänään ainakin.
- ajattele, jos olisin ottanut vasaran heti, enkä miettinyt pistoolia ja skruv:ia vuoden. :)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.