25 164 lukukertaa ·
7 vastausta
25k lukukertaa
7 vastausta
Muunna vanha ovi liukuoveksi
Hei!
Meillä on tilanpuute eteisessä kun remontoimme vanhaa taloa. Ovet ovat tiellä ja siksi mietin, voisiko vanhat ovet muuttaa liukuoviksi. Minulla on paljon ideoita, mutta en pidä siitä, että vanhoja taloja remontoidaan uudenaikaisiksi, koska se näyttää mielestäni liian "uudelta".
Joten jos joku voisi auttaa minua tässä ideassa?
//Yleisesti
Meillä on tilanpuute eteisessä kun remontoimme vanhaa taloa. Ovet ovat tiellä ja siksi mietin, voisiko vanhat ovet muuttaa liukuoviksi. Minulla on paljon ideoita, mutta en pidä siitä, että vanhoja taloja remontoidaan uudenaikaisiksi, koska se näyttää mielestäni liian "uudelta".
Joten jos joku voisi auttaa minua tässä ideassa?
//Yleisesti
Se menee hyvin. Voit käyttää samaa ovipeiliä liukuoviin kuin tavallisiin oviin. Sinun täytyy hankkia liukuovien helat. Tämä vaatii seinän muokkaamista, mikä voi olla enemmän tai vähemmän hankalaa riippuen siitä, miltä se tällä hetkellä näyttää.
On olemassa valmiita järjestelmiä, joissa on kisko ja juoksijat - erilaisia riippuen siitä, kuinka raskaat ovet tai luukut haluaa asentaa - joita voi ostaa Bauhausista ja K-raudasta. Todennäköisesti useammilla rakennustavarataloilla on myös tällaisia järjestelmiä. Ostin yhden Bauhausista ja se oli todella helppo asentaa.
/per
/per
Per_Kylsten sanoi:
On olemassa valmiita järjestelmiä, joissa on kisko ja juoksijat - eri kokoisia riippuen siitä, kuinka raskaita ovet tai luukut haluaa asentaa - joita voi ostaa Bauhausista ja K-raudasta. Todennäköisesti muillakin rakennustavarataloilla on tällaisia järjestelmiä.
Minä ostin yhden Bauhausista ja se oli todella helppo asentaa.
/per
Hei Per!
Voisitko selittää kuinka teit/jakaa kuvia miltä se näyttää? Olen kiinnostunut samasta, koska meidän ovi avautuu portaita kohti, mikä on hengenvaarallista. Joten haluaisin kääntää ovenkarmin (jotta ovi sopisi suljettaessa) ja muuttaa olemassa olevan oven liukuoveksi.
Entisessä 20-luvun talossani rakennettiin "uusi" peili liukuovi laatikkoon. Siitä tuli todella leveä kynnys. Siitä tuli todella tyylikäs. Minulla oli onnea, kun naapuri heitti ulos vanhan liukuovensa karmilla samalta vuosikymmeneltä. Muuten vastaavia voi löytää rakennuskaupasta, joka on erikoistunut kierrätykseen.
Hei Generellt,G Generellt sanoi:Hei!
Meillä on tilapulaa hallissa, kun rakennamme vanhaa taloa. Ovet ovat tiellä, ja siksi kysyn, voiko vanhoja ovia muuttaa liukuoviksi. Minulla on paljon ideoita, mutta en pidä siitä, kun vanhoja taloja remontoidaan liian "uuden" näköiseksi minun makuuni.
Voisiko joku ehkä auttaa minua idean kanssa?
//Generellt
olemme itse asentaneet "barndoor" liukuoven heloja, ja ovi roikkuu kiskossa, ja lattiassa on lattiakisko. On olemassa helat yläreunaan tai oven ulkopuolelle asennettavaksi. Maksimikuorma on 90 kg per ovi. Valitsimme teräshelaa, mutta niitä on myös mustia. Löysin helat täältä www.ydrefoenster.se
Klikkaa tästä vastataksesi