8 168 lukukertaa ·
3 vastausta
8k lukukertaa
3 vastausta
Mitä käyttää ruuvinreikien täyttämiseen -ulkona?
Hei,
Olemme rakentaneet aidan, jossa on ylätuki (nykyään metallilla päällystetty). Olemme nyt kiinnittäneet pari poikkipalkkia (voisikohan niitä kutsua niin?) itse aidan ja ylätuen välille.
Ruuvit on kiristetty noin 5 mm ja nyt kysymykseni on: millä täytetään tämä reikä ennen maalausta? Minulla on puukittiä, mutta se on sisäkäyttöön. En tiedä toimiiko se ulkona, mutta voin kuvitella, että se halkeilee talvella.
Onko vinkkejä, millä täyttää ulkona?
/Nuno
Olemme rakentaneet aidan, jossa on ylätuki (nykyään metallilla päällystetty). Olemme nyt kiinnittäneet pari poikkipalkkia (voisikohan niitä kutsua niin?) itse aidan ja ylätuen välille.
Ruuvit on kiristetty noin 5 mm ja nyt kysymykseni on: millä täytetään tämä reikä ennen maalausta? Minulla on puukittiä, mutta se on sisäkäyttöön. En tiedä toimiiko se ulkona, mutta voin kuvitella, että se halkeilee talvella.
Onko vinkkejä, millä täyttää ulkona?
/Nuno
Onko olemassa silikonia, joka voidaan maalata? Löysin Cascos kotisivuilta maalaussauman, joka voisi toimia. Voiko puukittiä (Beckers) käyttää?
Vastaan itse omaan kysymykseeni... Kävin juuri Beckersin kotisivuilla, puukitti ei taida olla sopiva. Heillä oli myös maalaussaumaa, joka toimii jopa -30 asteessa, se pitäisi riittää.
Päädyn varmaan maalaussaumaan (luulen, että isällä on sitä entuudestaan). Silikoni ei tunnu kovin maalauskelpoiselta.
Nuno
Vastaan itse omaan kysymykseeni... Kävin juuri Beckersin kotisivuilla, puukitti ei taida olla sopiva. Heillä oli myös maalaussaumaa, joka toimii jopa -30 asteessa, se pitäisi riittää.
Päädyn varmaan maalaussaumaan (luulen, että isällä on sitä entuudestaan). Silikoni ei tunnu kovin maalauskelpoiselta.
Nuno
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Vad använda för att bygga upp 7 mm under skenor för glaspartier?
Fönster & Dörrar -
Kan man använda en Ringkap för att såga sönder gråsten?
Verktyg & Maskiner -
Vad ska man behandla inomhusträmöbler med för att användas utomhus?
Färg, Måla & Tapetsera -
Använda ångtvätt med jordas förlängningssladd från jordad rum farligt?
El -
Hur isolera betongplatta i garage, för att använda som sovrum?
Isolering