3 206 lukukertaa ·
7 vastausta
3k lukukertaa
7 vastausta
mistä ostaa selluvilla levyinä, Tukholman alue?
Hei!
Mistä voi ostaa sellueristettä levyissä Tukholman alueella? Olen etsinyt ympäriinsä, mutta en löydä jälleenmyyjiä, kai jollain täytyy olla se varastossa, vai onko kaikki tilauskamaa?
Mistä voi ostaa sellueristettä levyissä Tukholman alueella? Olen etsinyt ympäriinsä, mutta en löydä jälleenmyyjiä, kai jollain täytyy olla se varastossa, vai onko kaikki tilauskamaa?
Huippua! Mikä Bauhaus se oli?
120 voi toimia minun osaltani, tarkoitus on tehdä kattolopetuksista siedettäviä vaatekomeroita (nyt siellä jäätyy takapuoli jos menee sisään). Muistatko hinnan?
Sain vastauksen Bauhausilta tänään, he ovat lopettaneet Vitalin myynnin (yksittäisiä paketteja löytyy vielä eri paikoista varastosta). Sen sijaan he ovat ottaneet valikoimaan Isolinan pellavaeristeen, ja se toimii vähintään yhtä hyvin!
"Valitettavasti meillä ei ole enää Vitalia, koska heidän tehtaansa Suomessa paloi maan tasalle. Olemme sen sijaan alkaneet myydä Isolinan Lin-eristettä, jota on paksuuksina 45, 70, 95, 120 ja 145 mm."
"Valitettavasti meillä ei ole enää Vitalia, koska heidän tehtaansa Suomessa paloi maan tasalle. Olemme sen sijaan alkaneet myydä Isolinan Lin-eristettä, jota on paksuuksina 45, 70, 95, 120 ja 145 mm."
Klikkaa tästä vastataksesi