1 054 lukukertaa ·
2 vastausta
1k lukukertaa
2 vastausta
Mistä löydän kapeaa (30-50 mm) sisäpaneelia
Laajennus talvilämmitettävään lasiterassiin 25 neliömetriä. Haluan kevyen ja elegantin ilmeen ja arkkitehti on suositellut kapeaa paneelia ja listoja.
Näin tämän kuvan ja mielestäni se näyttää todella tyylikkäältä. Olen googlannut, mutta en löydä ketään, joka myy noin 30-50 mm leveitä paneeleja.
Tietääkö joku?
Kuvatekstissä sanotaan, että puuseppä rakensi itse - olen aika kätevä, mutta kuinka se tehdään? Mieluiten ostaisin valmiina.
Ps Pidän myös akustiikkapaneelista, mutta en ole koskaan nähnyt esimerkkiä siitä, miten se tehdään ovien/ikkunoiden ja pistorasioiden ympärillä.
Näin tämän kuvan ja mielestäni se näyttää todella tyylikkäältä. Olen googlannut, mutta en löydä ketään, joka myy noin 30-50 mm leveitä paneeleja.
Tietääkö joku?
Kuvatekstissä sanotaan, että puuseppä rakensi itse - olen aika kätevä, mutta kuinka se tehdään? Mieluiten ostaisin valmiina.
Ps Pidän myös akustiikkapaneelista, mutta en ole koskaan nähnyt esimerkkiä siitä, miten se tehdään ovien/ikkunoiden ja pistorasioiden ympärillä.
Ehkä syy näiden leveyksien puutteeseen on, että niillä on suurempi taipumus vääntyä ja niiden asentaminen vie enemmän aikaa.
Ehkä täytyy sitten käyttää mdf-levyjä, joihin on jyrsitty urat, vaikka olinkin etsimässä "oikeaa" puuta.
Ehkä täytyy sitten käyttää mdf-levyjä, joihin on jyrsitty urat, vaikka olinkin etsimässä "oikeaa" puuta.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Var hittar jag fina långa träskruv?
Möbelsnickeri -
var hittar man stänkfärg eller flingfärg till trapphusmålning?
Färg, Måla & Tapetsera -
Mistä löytää Smålandsvillansin talon mukana toimitettavat foliopäällysteiset sisäkatot?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Var hittar man smal hängränna?
Tak & Vind -
Panik, var hittar litet/smalt tvättställ asap.
Badrum