Jag håller på att renovera vår ovanvåning i 1,5-planshus.

Har isolerat, glesat och dragit el.

I vilken ordning ska jag göra fortsättningen? Det som ska göras är att gipsa tak, snedtak och vägg samt regla upp för innerväggar för barnens rum samt badrum.

Min tanke var att gipsa hela taket och snedtaket först för att därefter sätta reglar i tak och golv för att bygga innerväggar.
Men räcker det att fästa den övre regeln i taket genom gips + gles (45 mm i tak, 28 mm i snedtak)?

Eller bör jag sätta reglarna i taket redan nu, innan gipsning? Och sedan gipsa runt dem så att säga?
Men detta känns spontant mer bökigt...

Alla innerväggar kommer inte hamna precis vid bärande takstolar, så oavsett kommer jag få nöja mig med att fästa dem mot glespanel.

Olohuoneen katto, jossa on asennettu eristeitä ja koolauspuut, sähköjohtoja näkyvissä; rakenne valmistelussa sisäkaton asennusta varten.

kulle
M Metroid sanoi:
Ajatukseni oli, että aluksi kipsaisin koko katon ja vinokaton, jonka jälkeen asentaisin koolaukset kattoon ja lattiaan sisäseiniä varten. Mutta riittääkö yläkoolauksen kiinnittäminen kattoon kipsin + harvan (45 mm katossa, 28 mm vinokatossa) läpi?
(y)

Olin myös kipsannut katon ensin, täytyyhän sen olla huomattavasti kätevämpää.
Onnea matkaan!

X xLnT sanoi:
Itse olisin myös ensin asentanut kipsilevyt kattoon, sen täytyy olla huomattavasti kätevämpää.
Onnea matkaan!
Katosta aloitettiin ja vinoseinä sitten, sisäseinät teemme sen jälkeen. Emme kuitenkaan laittaneet peltiä kipsiväleihin, toivottavasti tasoite - märkätilaliimattu paperinauha - tasoite riittää ja mahdollisesti joku mikrolitkangas.

Aika suuri rako joissakin kohdissa katon ja vinoseinän välillä, kun oli vaikeaa huomioida kaikki kulmat ja levyjen leikkaukset. Luultavasti täytyy aloittaa karkean tasoitteella täyttämisellä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.