12 019 lukukertaa ·
7 vastausta
12k lukukertaa
7 vastausta
Minkälaista tahnaa käytetään tiivistämiseen ikkunalaudoissa?
Aion tiivistää joitakin epäilyttäviä rakoja ikkunapelti- ja julkisivun välillä ja mietin, mitä tyyppiä massa/liima minun pitäisi käyttää. Vaihtoehtoja on niin paljon. Voisiko tämä olla hyvä tai onko teillä muita vinkkejä?
http://www.clasohlson.com/se/Byggfog-Casco/34-9337#moreinfo
http://www.clasohlson.com/se/Byggfog-Casco/34-9337#moreinfo
Jäsen
· Stockholms län
· 221 viestiä
millaisessa talotyypissä asut?
Tegelhusissa käytetään usein laastia. Puutaloissa ei tiivistetä julkisivupaneelin ja vesipellin välistä.
Tegelhusissa käytetään usein laastia. Puutaloissa ei tiivistetä julkisivupaneelin ja vesipellin välistä.
Se on juuri mitä sinun pitäisi saada.
Aivan niin on tilanne minun puutalossani. Eikö ole olemassa jonkinlainen rakennusstandardi, että bleck asennetaan smyygeihin? joka tapauksessa niin ei ole tehty ja uskon ettei se ole täysin tiivis. Ja kiitos, että vahvistit, että juuri Clas O:n tahna on se, mitä tarvitsen!verktygsgurun sanoi:
Standardista en tiedä, mutta upotetuilla ikkunapeltilistoilla se näyttää enemmän työstetyltä. Ongelma on kuitenkin rakennustyömailla, koska nykyään kaiken on oltava niin nopeaa, että jos tehdään leikkuu, se jää puhtaaksi/maalaamattomaksi, mikä luonnollisesti tekee siitä kestämättömän pidemmän päälle. Minä ja minun peltiseppäni suosimme, että pellit asennetaan smygejen väliin tämän takia. (Tiivistettynä saumamassalla)Fredric1 sanoi:
Jäsen
· Halland
· 4 435 viestiä
Nostan ketjun esiin tietyn horroksen jälkeen, koska minulla on täsmälleen sama ongelma, ikkunapellit on asennettu smyykien väliin kunnolla väljästi.
Mitä foorumi sanoo Bilteman Akryylitiivistyksestä?
Akryylifuge - Biltema.se
Mitä foorumi sanoo Bilteman Akryylitiivistyksestä?
Akryylifuge - Biltema.se
Pidän todella MS-polymeeritiivisteestä näkyville tiivistyksille. Se on melkein yhtä helppoa saada siistiksi kuin rakennussilikoni, mutta se on maalattavissa ja vaikuttaa yleisesti ottaen olevan hieman parempi kaikessa.
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Vilken typ av problem klassas det som?
Köpa & Sälja hus -
Vilken typ av Isolering i gammalt torp
Byggnadsvård -
Millainen kivi?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Minkälainen ruuviprofiili tämä on?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Vilken typ av spolknapp och "counter plate" behöver jag?
Badrum