1 799 lukukertaa ·
2 vastausta
2k lukukertaa
2 vastausta
Minkä materiaalin minun pitäisi valita valetessani? Auta minua löytämään oikea viidakosta...!
Ajattelen valaista kunnon kulhon sisätiloihin. Paksuus tulee olemaan 3-6 cm. Haluan, että sillä on aito keskiaikainen tunne ja haluan käyttää laastia, joka on niin valkoinen kuin mahdollista ja muistuttaa rakenteeltaan vanhaa rappauspintaa.
Mutta mitä materiaalia minun oikeastaan pitäisi käyttää? Siellä on oikea viidakko! Valkoinen sementti, valkoinen muurauslaasti, kalkkilaasti...
Mitä käytetään rappauspintaan? Mikä voisi sopia, kun valaa esimerkiksi kulhoja ja lautasia?
Niiden on pysyttävä hyvin ja eivät saa murentua tai rikkoutua, kun niitä käsittelee.
Ajattelin lakata kulhot saadakseni hieman kestävämmän pinnan. Onko olemassa kiviaineksille tarkoitettua lakkaa?
Oi, monta kysymystä, jos saan apua vaikka yhteen, olen siitä iloinen! Olen täysin aloittelija tässä aiheessa
Mutta mitä materiaalia minun oikeastaan pitäisi käyttää? Siellä on oikea viidakko! Valkoinen sementti, valkoinen muurauslaasti, kalkkilaasti...
Mitä käytetään rappauspintaan? Mikä voisi sopia, kun valaa esimerkiksi kulhoja ja lautasia?
Niiden on pysyttävä hyvin ja eivät saa murentua tai rikkoutua, kun niitä käsittelee.
Ajattelin lakata kulhot saadakseni hieman kestävämmän pinnan. Onko olemassa kiviaineksille tarkoitettua lakkaa?
Oi, monta kysymystä, jos saan apua vaikka yhteen, olen siitä iloinen! Olen täysin aloittelija tässä aiheessa
Ehkä valumuotti ei ole paras ratkaisu. Etenkään jos haluat keskiaikaista tyyliä.
Kysyisin keraamikolta, onko olemassa sopivaa savea, jonka kanssa voisit työskennellä ja mahdollisesti polttaa sen hänen luonaan korvausta vastaan. Keramiikkakursseja tarjotaan myös hyviin hintoihin esim. Medborgarskolanilla ym., mikä voi olla mahdollinen tie tavoitteeseen.
Onnea matkaan!
/Ronnie
Kysyisin keraamikolta, onko olemassa sopivaa savea, jonka kanssa voisit työskennellä ja mahdollisesti polttaa sen hänen luonaan korvausta vastaan. Keramiikkakursseja tarjotaan myös hyviin hintoihin esim. Medborgarskolanilla ym., mikä voi olla mahdollinen tie tavoitteeseen.
Onnea matkaan!
/Ronnie
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Vilket material ska jag välja?
Möbelsnickeri -
Mikä materiaali ajotielle? Auta minua valitsemaan...
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Isolering av vind, 60-talshus, vilket material bör jag välja och hur tjock isolering?
Isolering -
Vilket underlagsmaterial bör man välja?
Golv -
Vilket material och tjocklek på köksstommar om man kan välja?
Kök