Minulla on terassi, joka on tehty 28 x 95 kokoisella terassilaudalla. Nyt yksi pala täytyy vaihtaa, mutta en löydä tätä kokoa mistään. Leveydessä 95 on vain paksuus 22, jos haluaa 28, niin leveys on vähintään 120. Asun Skånessa ja lähellä on paljon suuria rakennustavarataloja, mutta kellään niistä ei ole etsimääni kokoa. Pitäisikö minun uusia koko lattia?

Sekä Bauhaus että Beijer tarjoavat tuon mitan, muutenhan voi vain sahata 120 lankun 95:een.

• Tykkään
AndersS ja 1 muu
  • Laddar…
T TheSwoopis sanoi:
Sekä Bauhaus että Beijer tarjoavat sen kokoisen laudan, muuten voi vain sahata 120-laudan 95:ksi.
Joo, googlasin myös ja löysin mitan useista paikoista, mutta kun menee katsomaan, se on varastossa loppu, tai sivu on poistettu kaikkialta. Mutta kai minun täytyy ottaa käsisaha esiin sitten.

Motherfucker
F Figge Bergquist sanoi:
Kyllä, googlasin myös ja löysin mittoja useasta paikasta, mutta kun menee sisään ja katsoo, se on loppuunmyyty tai sivu poistettu kaikkialla. Mutta kai minun täytyy ottaa esiin puusaha.
Kaikki hyvin varustellut rakennustarvikekauppiaat voivat tilata 28x95 sinulle, se ei ole ongelma. Meillä oli tämä viimeksi viime syksynä, mutta harvalla on se varastosortimentissaan, koska suurin osa asiakkaista haluaa leveitä terassilautoja.
K-bygg:illä tilasimme sen läpi, toimitusaika oli 2 työpäivää.

Motherfucker Bicmac sanoi:
Kaikki hyvin varustellut rakennustarvikeliikkeet voivat tilata sinulle 28x95, se ei ole ongelma, meillä oli tätä viimeksi syksyllä, mutta vain harvoilla on se varastovalikoimassaan, koska useimmat asiakkaat haluavat leveämpää terassilautaa..
K-rauta tilasimme sen läpivienti ja toimitusaika oli 2 työpäivää..
Juuri sitä minä tarkoitankin, että harvoilla on se varastovalikoimassaan. Ei niin kauan sitten se oli standardi kaikissa hyvin varustelluissa rakennusmarketeissa, mutta tänään sitä ei ole missään varastotavarana. On varmaankin niin kuin sanot, että kysyntä tälle mitoitukselle on vähentynyt, ja sitten olen saanut vastauksen kysymykseeni; "Miksi en löydä oikean mitoituksen terassilautaa". Kiitos siitä!

F Figge Bergquist sanoi:
Mutta kai minun täytyy ottaa esiin pistosaha.
Suuret rakennustarvikekaupat ovat varustettuina seinälle kiinnitetyllä sahalla, jolla voi mitata ja katkaista rakennuslevyjä, sillä voi myös halkaista 120 trall niin että siitä tulee 95x28.
Itse tehtäväksi jää pyöristetty reuna.
Kun rakensin terassini, höyläyskone oli yksi parhaista käyttämistäni työkaluista, kaikki leikkuualueet viistettiin.

L Leif i Skåne sanoi:
Suuret rakennustavarakaupat pitävät seinän vieressä olevaa sahaa levyjen mittaleikkuuseen, se voi myös halkaista 120 lankkua niin, että siitä tulee 95x28.
Pyöristetty reuna on tehtävä itse.
Kun rakensin terassiani, höylä oli yksi parhaista työkaluista, joita käytin, kaikki leikkauspinnat viistettiin.
Joo, se varmaan menee niin. Kiitos vastauksesta.

Pystyssä olevat sahat eivät ole tarkoitettu lankkujen halkaisuun ja monissa paikoissa työntekijöille on täysin kiellettyä tehdä niin.
Joten joko teet sen itse tai katsot, voivatko he kuljettaa kotiin. Muutaman lankun osalta varaudu katselemaan ympärillesi, koska kaikki eivät kuljeta yksittäisiä lankkuja kotiin.
28x95 sopii sekä terassiin että puutarhakalusteisiin jne.

Z z_bumbi sanoi:
Pystyviilat eivät ole tarkoitettu lautojen halkaisuun ja monissa paikoissa on täysin kiellettyä, että työntekijät tekevät sen.
Joten joko teet sen itse tai katsot, voivatko he tuoda kotiin. Muutaman laudan kohdalla varaudu katsomaan ympärillesi, koska kaikki eivät tuo kotiin yksittäisiä lautoja.
28x95 sopii hyvin sekä terassille että puutarhakalusteille jne.
Itselläni on kyse siitä, että vaihdan yli kahden metrin laho laudan, joten täytyy vain sahata. Olen samaa mieltä siitä, että 28x95 on hyödyllinen koko, ja ihmettelen edelleen, miksi se on niin harvinainen varastotuote.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.