2 999 lukukertaa ·
2 vastausta
3k lukukertaa
2 vastausta
Metalli seinän takana - porata läpi?
Hei,
Aion vetää verkkokaapelin sisäseinän läpi ja siis porata sen läpi. Puolivälissä osun metalliin. Mikä tämä voisi olla ja onko ok vain porata sen läpi?
Kuva 1 näyttää punaisilla ympyröillä suunnilleen missä haluan porata läpi. Oven karmin takana kulkee vanha antennikaapeli tai vastaava, joka tulee ulos.
Kuva 2 näyttää miltä se näyttää, jos valokuvataan ontelossa, josta antennikaapeli tulee ulos. Harmaa kuvan keskellä luulen olevan sen metallilevyn reuna, johon törmään yrittäessäni porata.
Kuva 3 näyttää seinän toiselta puolelta, josta olen yrittänyt porata.
Aion vetää verkkokaapelin sisäseinän läpi ja siis porata sen läpi. Puolivälissä osun metalliin. Mikä tämä voisi olla ja onko ok vain porata sen läpi?
Kuva 1 näyttää punaisilla ympyröillä suunnilleen missä haluan porata läpi. Oven karmin takana kulkee vanha antennikaapeli tai vastaava, joka tulee ulos.
Kuva 2 näyttää miltä se näyttää, jos valokuvataan ontelossa, josta antennikaapeli tulee ulos. Harmaa kuvan keskellä luulen olevan sen metallilevyn reuna, johon törmään yrittäessäni porata.
Kuva 3 näyttää seinän toiselta puolelta, josta olen yrittänyt porata.
Näyttää tavallisilta metalliprofiileilta. Jos aiot vetää verkkokaapelin sinne, on tärkeintä kiinnittää se niin, että se ei liiku enemmän kuin tarpeen ja vahingoita eristystä.
Jos aiot vetää sähköä, sinun täytyy olla putki tai muu suojaus.
Jos aiot vetää sähköä, sinun täytyy olla putki tai muu suojaus.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Vinkkejä ohueseen paloesteeseen/suojaan takan taakse.
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Montera TV-väggfäste på vägg som delvis har OSB bakom
Inredning -
Hur ska kåpa mellan duschblandarrör och vägg tätas. Det läcker in bakom till skyddsröret.
Badrum -
Mikä metallilevy kipsilevyn takana seinässä?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Metalli kipsilevyn takana. Mitä tehdä?
Rakennusfysiikka