Aion vaihtaa keittiön ja purkaa vanhat laatat laittaakseni levyn/liesisuojan IKEAstä. Kuinka minun pitäisi tehdä vanhan kiinnitysmassan kanssa? Onko se poistettava vai voinko levittää rakennusliimaa sen päälle ja kiinnittää levyn siihen? Se on kipsiseinä ja kiinnityslaasti on erittäin tiukasti kiinni.

• Keittiön laattojen poisto, näkyy poistomassa, taltta ja ruuvimeisseli, sininen suihkepullo, valkoinen pistoke seinässä ja uudet laatat pöydällä.
Mats-S
Oli juuri sama dilemma kun rakensin keittiön uudelleen ja piti kiinnittää 1mm ruostumaton teräslevy seinälle, josta laatat oli irrotettu. Todellinen hel..etti saada laatat irti. Jos aiot purkaa koko keittiön, voit toimia kuten keittiöammattilaiset ja sahata pois koko kipsilevyn, korvata se uudella.

Voi myös varmasti tasoittaa levyspakkelilla, jos mitat sallivat seinän rakentamisen uudelleen.

Minulla oli lastulevy laattojen takana, joten ostin leveän talttapäämeisselin ja hakkasin ne irti, mutta jos tekisin sen uudelleen, poistaisin levyn, johon kaikki on kiinnitetty, ja asettaisin uuden, on varmasti vähemmän työtä :) Hakkaaminen kesti minulta yli päivän.
Näen, että saat kuitenkin laatat pois melko ehjinä, minun oli mahdoton saada pois, joten oli vain hakattava pala palalta :sweat::sweat::sweat:

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.