Kuten kysymys kuuluu.

Minulla on tilanne, jossa osa lattiasta on CC60, mutta muista syistä johtuen muissa osissa on hieman vaihtelevia leveyksiä.

Jos aion asettaa kaikki saumat palkkien päälle, minun on laitettava 4 pitkää generalskarvia koko lattian leveydelle (n.: 6x4m).

Kuvittelen, että olisi parempi välttää generalskarvia, ja mieluummin tässä tapauksessa asettaa alapuolelta makaava 120-kannon tai vastaavan vahvistamaan "ilmasaumaa".

Kyseessä on välikerros, joten minulla ei ole ongelmia päästä käsiksi alapuolelle ennen kuin asennan harvarimoituksen.

Rutto vai Kolera? Generalskarvi vai Ilmasauma?

On ok jatkaa kentällä, jos ei jatka samassa lokerossa

• Tykkään
David_Berglund
  • Laddar…
Matti_75 Matti_75 sanoi:
On ok katkaista kentällä, jos ei tee katkaisua samassa lokerossa
Aha, OK!

Joo, tämä täytyy olla parempi kuin yleisherkkä arvaukseni, luulen?

Lisäksi on hieman ohuempia lokeroita vain 45CC jossain kohdassa jne., joten jos lisäksi laittaa katkaisun sinne, jää entistä vähemmän ylitystä.

Ensin sinun täytyy tarkistaa, minkä tyyppistä golvspån sinulla on. Jotkut valmistajat sallivat sauman "ilmassa", kun taas toiset vaativat sen olevan palkin päällä.

• Tykkään
Tjrex
  • Laddar…
Oletko varma, että sinulla ei ole itsensä kannattavia lattian lastulevyjä, joita ei tarvitse liittää runkoon?

Forestia on käytössäni ja kun luin heidän ohjeitaan, niissä todellakin sanotaan, että niitä saa jatkaa kentällä kuten Matti kirjoitti.. Joten tämä on vastaus siihen.

Siinä lukee myös, että ne tulisi asentaa limittäen, mikä mielestäni tarkoittaa päällekkäisyyttä..

Joten mielestäni kysymykseen on vastattu, ja lisäksi sillä vastauksella, joka antaa minulle vähiten lisää työtä..

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.