Tobzter
Nyt laturikotelon asennetaan, mutta siitä tulee itsenäinen, eikä ole julkisivua tai vastaavaa, mihin sen kiinnittäisi.. Enkä halua pelkästään tolppaa laturille. Joten ajattelin, että jos rakentaisi sellaisen aidan, niin voisi kiinnittää laturin ja pienen kauniin koukun kaapelille, mutta myös asentaisi lampun, jotta näkisi mitä tekee.. onko kukaan tehnyt jotain vastaavaa vai onko kaikilla autotalli tai julkisivu johon kiinnittää se? :)

• Tykkään
klaskarlsson
  • Laddar…
Tobzter
Jotain tämän kaltaista
Puinen lauta-aita pihalla, sadepäivänä otettu kuva, ympärillä vihreää nurmikkoa ja muita pihaelementtejä taustalla.

Olen rakentanut itsenäisen latauspisteen! Tältä se näyttää tällä hetkellä. Pian asennetaan toinen latauslaatikko samaan pisteeseen, ja ne tulevat vierekkäin.

• Punainen, itsenäinen latauspylväs metsässä. Kytketty latauskaapeli on kiinnitetty. Lisää latauslaatikoita tulossa viereen pian.
  • Tykkään
Teddan68 ja 3 muuta
  • Laddar…
Tobzter
siinä se oli, tämä näytti mukavalta,
Haluan voida ripustaa Laddsladen sen sijaan, että se makaa maassa,
Mutta mukava ratkaisu,

Fälj on kätevä kaapelin asettamiseen sen yli/ympärille. Teräsrakennelma vesiletkua varten täyttää saman tehtävän, mutta se on kuitenkin auto.

Deltacolla on "latauskaapelin pidike", johon voi ripustaa kaapelin, ja jossa on dummy-liitin, johon voit laittaa pistokkeen suojaamaan kosteudelta, lumelta ja muulta lialta. Tuntuu hyvältä mielestäni ja teki vaikutuksen sähkömieheeni. Maksaa noin 295 Netonnetissä mm.

Paras vastaus

Tobzter
Näin se tuli valmiiksi minulla. Ehkä asennan vielä katon ja lampun
Latausasema sähköautolle, kiinnitetty mustaan puupaneeliin ulkona. Maassa kiviä ja taustalla näkyy puita ja pensaita.

• Tykkään
AbboZeGreat ja 6 muuta
  • Laddar…
Tyylikäs :-)

• Tykkään
Tobzter
  • Laddar…
K
G grogge sanoi:
Olen rakentanut erillisen latauspylvään! Tässä se näyttää tällä hetkellä. Pian toinen latauslaatikko asennetaan samaan pylvääseen, ja niiden on tarkoitus olla vierekkäin.
Näyttää vanhalta kunnon ruotsalaiselta maaseuidylliltä.
Vähän kuin ulkohuussi suihkumahdollisuudella.

Tobzter
En tiedä oliko se positiivinen vai negatiivinen ajatus. Mutta otan sen positiivisena :crysmile: asun "landet"ssä.

• Tykkään
K. L
  • Laddar…
Herätän tämän vanhan keskustelun, koska minulla on aloitteleva tarve korjata "tolppa/lankku" ladattavalle asennuslaatikolle vanhemmassa pihaympäristössä.

Onkohan saatavilla päivitettyä inspiraatiota? :)

(Näkisin mielelläni enemmän @grogge:n rakennelmasta tai vastaavasta tyylistä)

G grogge sanoi:
Olen rakentanut itsenäisen latauspylvään! Tässä on miltä se näyttää tällä hetkellä. Pian toinen latauslaatikko lisätään samaan pylvääseen ja ne asetetaan vierekkäin.
Minns jag nappasin tämän idean latauspylvääseen, koska meillä on 30-luvun talo ja ne, joita voi ostaa, ovat järkyttävän moderneja, olen varma, että hyräilen ilmoitustaulun tunnusmelodiaa joka kerta, kun aion ladata. 😂

• Punainen, vanhanaikaista taloa muistuttava DIY-latauspylväs autollesi, jossa on kiinnitetty latauskaapeli.
  • Tykkään
nikno ja 2 muuta
  • Laddar…
T Teddan68 sanoi:
Varastin tämän idean latauspisteelle, koska meillä on 30-luvun talo ja ne, joita löytyy ostettavaksi, ovat hirvittävän moderneja. Olen vakuuttunut, että tulen hyräilemään ilmoitustaulun tunnusmelodiaa joka kerta, kun aion ladata. 😂
Tyylikäs! 😎

T Teddan68 sanoi:
Varastin tämän idean lataustolppaan, koska meillä on 30-luvun talo ja ne, jotka ovat ostettavissa, ovat groteskin moderneja. Olen varma, että hyräilen ilmoitustaulun tunnusmelodiaa joka kerta, kun aion ladata. 😂

• Punainen sähköauton latausasema puutarhassa, jossa on latauskaapeli kiinnitettynä puiseen telineeseen.
  • Tykkään
RoTe
  • Laddar…
Tiedän, että laturi kestää olla avoinna, mutta haluaisin enemmän kattoa.

Mutta rakennus sinänsä on todella tyylikäs.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.