Onko kukaan, joka voisi antaa vinkkejä siitä, mistä Tukholman alueella voi hankkia laadukasta puutavaraa, mänty b-luokka? Tarvitsen puutavaraa ikkunakorjaukseen. Pondus snickeri Kungsholmenilla tuli vastaan, kun googlasin, mutta muuten näyttää olevan vähän paikkoja? mutta luulisi olevan enemmän paikkoja…?

Olen saanut hyvää mäntyä Fredricsonsin puutavarasta. Jos määrät eivät ole suuria, ei kai sillä ole väliä, ettei se ole erityisen edullista meille ilman alennuksia. Voit joko tilata verkosta Calexicolta ja noutaa Fredricsonsista, tai jos et löydä haluamaasi, voit mennä suoraan Fredricsonsiin ja puhua heidän kanssaan. Yllättävän mukavia ja kärsivällisiä, jopa pikkukauppiaita kohtaan, jotka haluavat tuntea ja puristaa lautoja.

smasagarna.se eller fetvedensvanner.com jos etsit todella paksua puutavaraa

Olen nähnyt vihjeen pienistä sahoista useita kertoja ja yrittänyt mennä sitä reittiä. Jos vain verkkosivusto on täysin kuollut tai jos koko yhdistys on nukahtanut, en tiedä, mutta sieltä ei valitettavasti ole paljoa ammennettavaa. Harmi, koska se olisi juuri se, mikä olisi hyvä meille "pikkutimpureille".

Hep Hep sanoi:
Olen saanut hyvää mäntyä Fredricsonsin puun kautta. Jos ei ole suuria määriä, ei haittaa, että ne eivät ole erityisen halpoja meille ilman alennuksia. Joko tilaat verkosta Calexicon kautta ja noudat Fredricsonsilta, tai jos et löydä mitä etsit, voit mennä suoraan Fredricsonsiin ja keskustella heidän kanssaan. Yllättävän mukavia ja kärsivällisiä, vaikka pienasiakkaita kohtaan, jotka haluavat tunnustella lautoja.
Loistavaa, kiitos vinkistä! Tulee vierailu Skogåsiin😀👍

F fribygg sanoi:
smasagarna.se tai fetvedensvanner.com jos etsit todella rasvaista puutavaraa
Kiitos vinkistä! 🙂👍

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.