Olen asentanut taitto-oven autotallin oven paikalle. Nyt olen hieman epävarma siitä, miten minun pitäisi asentaa smygen ja saada se näyttämään siistiltä seinän ympärillä.

Olisin kiitollinen ehdotuksista!

• Valkoisen seinän aukkoon asennettu lasinen taitto-ovi. Oven ympärillä on puuta ja rakennusmateriaaleja.
  • Valkoisen seinän aukko, johon on asennettu ikkuna- tai ovirakenteen osa, ympärillä rakennusmateriaaleja näkyvissä.
Tein samankaltaisen toukokuussa (minun pitää maalata ja tapetoida minä päivänä tahansa, lupaan!).

Rakensin seinän ympärille niin, että se tuli salningsspåret:in tasoon ja sitten furu-smyg. Nyt sinulla ei ole salningsspåret:ia, mutta periaate on sama.

• Puinen ikkunan puitteet, jota ympäröi valkoinen lista. Osa seinästä on näkyvissä, valmis maalattavaksi tai tapetoitavaksi.
  • Tykkään
Hasse C ja 1 muu
  • Laddar…
Ei, minulla ei ole mitään salningsspår, mutta oletan, että laitan smygen ”klacken” vasten.
Kuten sanottu, seinää täytyy rakentaa hieman. Laitoitko kehyksen koko aukon ympärille vai vain klossar tasaisin välein?
Pitäisikö myös dreva eristyksellä?
Lopuksi oletan, että on parasta rakentaa seinä lisää gipsillä.

Kiinnitä u-lista, niin saat täydellisen pieliraon.

Osat ovat alumiinia, joten en halua ruuvata siihen. Haluan vain smygen. Ei vuorilautoja ulkopuolelle.

H Hasse C sanoi:
Osat ovat alumiinia, joten en halua ruuvata niitä.
Haluan vain smygen. Ei mitään panelia päälle.
Liimapuulevy ja saneerauskipsi näyttävät siellä siistiltä, joten voit säilyttää kattolistan.

H Hasse C sanoi:
Osa on alumiinia, joten en halua ruuvata siihen.
Haluan vain smygen. Ei mitään peitelistoja päälle.
Ei peitelistoja ja alumiini hankaloittaa :)

Sitten olisin käyttänyt syvälle meneviä palikoita, ehkä cc 60 (riippuen smygen paksuudesta) saadakseni kaksi kiinnityspistettä. Sitten liittäisin päälle kipsilevyä, tasoittaisin ja laittaisin paperinauhan saumaan seinässä.

Haluaisin suosia säätöruuveja klossien sijaan. Kun rakensin taloni, tein kaikki smyygit liimapuusta, ilman listoja. Aloitin käytämällä klosseja joissakin ikkunoissa, mutta siirryin sitten vetämään asennusruuvia tukemaan levyä.

Smyygini ovat noin 30 cm syviä, ja jos muistan oikein, laitoin kolme ruuvia jokaiseen riviin, noin 60 cm riviä kohden. Koko homma oli todella nopeaa säätää vaateriin, pystysuoraan ja suorakulmaiseksi. Smyygin kiinnitin sitten ruuvaamalla kunnolla, ja ruuvinkannat tasoitettiin ennen maalausta.

Kiitos viisaista vastauksista. Luulen, että kallistun käyttämään palikoita, joiden koko on noin cc60, ja hienosäädän niitä etäisyyslevyjen avulla niin, että reiästä tulee suorakulmainen ja sovitettu oven kielelle. Sitten liimaan sokerin palikoihin kiinni.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.