13 989 lukukertaa ·
2 vastausta
14k lukukertaa
2 vastausta
Kynnys liian korkea robotti-imurille
Hei!
Olen hankkinut itselleni robottipölynimurin (Xiaomi), ja se toimii oikein hyvin, paitsi että se ei pääse keittiöön. Siellä on vanha ja tukeva kynnyksenpuu, joka on rakennettu muinaisina aikoina ja menee selvästi syvälle ovenkarmin alle. Olen yrittänyt eri tavoilla tehdä pienen rampin, joka ei näyttäisi täysin kamalalta, mutta kun se haluaa mennä keittiöön kääntyen, etupyörä ei koskaan pääse rampille. Siksi pohdin, pitäisikö kynnystä laskea sen sijaan. En kuitenkaan tiedä kuinka, koska se on täysin sisäänrakennettu eikä sitä voi poistaa tuhoamatta paljon (uusittu). Voiko kynnystä höylätä paikoillaan jollain tavalla?
Olen hankkinut itselleni robottipölynimurin (Xiaomi), ja se toimii oikein hyvin, paitsi että se ei pääse keittiöön. Siellä on vanha ja tukeva kynnyksenpuu, joka on rakennettu muinaisina aikoina ja menee selvästi syvälle ovenkarmin alle. Olen yrittänyt eri tavoilla tehdä pienen rampin, joka ei näyttäisi täysin kamalalta, mutta kun se haluaa mennä keittiöön kääntyen, etupyörä ei koskaan pääse rampille. Siksi pohdin, pitäisikö kynnystä laskea sen sijaan. En kuitenkaan tiedä kuinka, koska se on täysin sisäänrakennettu eikä sitä voi poistaa tuhoamatta paljon (uusittu). Voiko kynnystä höylätä paikoillaan jollain tavalla?
Ei vastauksia? :/ Mitä mieltä olette, voisiko kynnystä hioa pari millimetriä?U UglyBob sanoi:Hei!
Olen hankkinut robotti-imurin (Xiaomi) ja se toimii erinomaisesti, paitsi että se ei pääse keittiöön. Siellä on vanha, kunnolla rakennettu kynnys, joka menee syvälle oviaukon alle. Olen yrittänyt eri tavoilla tehdä pienoista luiskaa, joka ei näyttäisi hirveältä, mutta kun se haluaa kääntyä keittiöön, etupyörä ei koskaan pääse luiskalle. Sen takia mietin, onko pakko madaltaa kynnystä. Minulla ei ole aavistustakaan miten, sillä se on täysin integroitu eikä sitä voi poistaa tuhoamatta paikkaa (uusi remontti). Voiko kynnystä höylätä paikan päällä jotenkin?
Rakenna oma "kynnys" ja testaa, minkä korkeuden robotti selvittää, ennen kuin alat muokata olemassa olevaa. Laita kuva kynnyksestäsi, jossa on korkeusmitta, niin on helpompi antaa ehdotuksia.U UglyBob sanoi:
Tässä on ehdotus, miten voi tehdä:
https://robotnyheter.se/2017/01/21/video-sa-far-du-robotdammsugaren-att-klara-hoga-trosklar/
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Är det någon som har erfarenhet av höga skjutglaspartier för uterum?
Utbyggnad och tillbyggnad -
Varför flödar vattnet ur högtryckstvätten?
Trädgårdsmaskiner -
Hög elförbrukning trots samma förutsättningar...
Elavtal, elpriser & elförbrukning -
Tröskel till terass för hög
Utbyggnad och tillbyggnad -
Byta till högre tröskel för badrum
Badrum