Hei,
Minulla on seinäkulma, joka pitäisi peittää listalla. Mitä mieltä olet, kumpi sopisi paremmin tai olisi tyylikkäämpi, kvartsilist eller kattolista hålkäl?
Aion maalata listan saman väriseksi kuin seinä.

Kiitos etukäteen

Onko se ylhäällä katon lähellä vai alhaalla lattian lähellä?
Vai onko se vain kahta seinäpintaa vasten?
Miltä seinä muuten näyttää?

Voisitko ehkä laittaa kuvan "eländet"?

Makuasia sanon minä. Valitse se, mistä pidät eniten ja joka voidaan liittää tyylikkäästi mahdollisiin kattolistaan ja lattialistaan.

Se on 2 seinäpintaa, joista toisella puolella on vaneria tai vastaavaa.
Äärimmäisenä vasemmalla kuvassa.
Laitan pienen listan vaatekaapin yläosaan.
Kuva kaapista, jossa on kaksi ovea auki. Vasemmalla seinä kuin vanerista. Yläosassa avoin tila, jossa lista lisätään myöhemmin.

S
Hiipat toimivat yleensä hyvin.
Neljäosasauva voi myös sopia.
Maalaa lista samassa värissä kuin kaappi.

Juttu on, että listan täytyy peittää 2 cm molemmilta puolilta seinää, koska kulmissa on epätasaisuuksia jne.

Mikä tahansa lista käy hyvin.

Mutta voimme kääntää kysymyksen:
Mitä mieltä olet itse, mikä olisi tyylikästä? Valitse se! Se onhan sinun asunto :)

Ajattelin lähinnä, jos on olemassa joitain sääntöjä, esimerkiksi että kattolista holkki ei saisi olla seinissä, vain katossa jne.

Olen nyt ostanut ainakin kattolista holkin ja aloittanut sen maalaamisen, katsotaan tuleeko siitä hyvä :-)

Muokkaa:
Unohdin maalata pestä listat, maalasin suoraan seinämaalilla, toivottavasti se toimii, kommentoikaa mielellään jos jokin voi mennä pieleen tai jos voin tehdä jotain nyt kuivumisen jälkeen.

Kiitos kaikesta avusta

Viimeksi muokattu:
Se ei varmaan ole ongelma maalata suoraan.
"Målartvätt" on enimmäkseen tarkoitettu rasvaisten kerrostumien pesemiseen puulta, joka on ollut esillä pitkään.

Ja mielestäni hålkäl on hyvä valinta. Siitä tulee todella hieno!

Ensimmäinen maalauskerros näytti ihan hyvältä, mutta toisen kerroksen jälkeen se näytti huonommalta. Väri ei tarttunut yhtä hyvin, oli kuin olisi maalannut mössöllä.

Aion kokeilla uudelleen kolmannen kerroksen, jos se paranee myöhemmin.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.